Álomból egyszer

2021/10/03. - írta: kiscsillag_86

 

 

 

Kezed, kezembe fonódva

Tested, testem mellett pihenve,

Szemed, szemem figyelve,

Összebújva, ölelkezve,

élvezzük egymást.

Lassan megindulva,

szádat, számra tapasztva,

lassan felém hajolva,

tested, testem birtokba veszi.

S kezeink összekulcsolva,

szánk csókolózva,

egymást szeretve,

szerelmesen szeretve,

majd felébredek.

Te nem vagy mellettem.

Üres vagyok.

Egyedül vagyok,

S várok.

Egyre csak várok, hogy álomból,

valósággá legyél.

Rossz nélküled,

hiányzol belőlem,

mindenhol, s

mindenkiben kereslek,

kutatlak,

s mikor elengedem,

a lényed újra,

tudom, nem kell újra

kilenc évet várnom,

mert tényleg, de igazán,

szembe jössz,

s én, várni foglak.

Egyre csak várlak.

Gyere kedvesem,

Várlak, Várok rád.

2021.10.03.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr2718142054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása