Kutyussal vásárolni

2021/10/31. - írta: kiscsillag_86

dog-_pixabay.png

A mai napon úgy döntöttem, mivel tegnap mikor nézelődtem a Corvin közelébe merre is lehetne mászkálni, volt egy kérdés. Mennyire is kutya barát a Pláza.

Korábban már említettem sajnos nekem nem lehet kutyusom. Majd, ha az élet hozza, vagy ha szembe jön velem a Lovagom (lehet van is neki, mert mostanában megint álmodtam vele, és mintha kutyusa is lett volna, sokszor úgy éreztem mikor felkelek, mintha kutyust simogattam volna. Nagyon jó és fantasztikus élmény, hogy legalább az álmaimban ez megadatik)emiatt is úgy döntöttem, hogy ezentúl az egy napomon, „ meg reménykedve hátha megtalálom a kedvesem” szeretnék segíteni a kutyás gazdiknak.

Így létrehoztam ezt a bejegyzést, amit folyamatosan fogok bővíteni, szóval érdemes lesz figyelnetek.

Tehát, legutóbbi Corvin Plázába tett látogatásomkor, igen sok kutyus és gazdija volt bent.

Flying Tigerboltban egy nagyon kedves kutyus és gazdi mamája voltak bent keresni kutya játékot. Sajnos nem volt, de bent lehettek és enni való volt a kis pajti. Nagyon jó érzés azért, hogy vannak ilyen helyek. Ha máshol nem is, ha valaki megengedi, legalább én is érintkezhetek kicsit kutyussal. 

Nagyon hiányzik, és ilyenkor ez nekem extra élmény.

A következő helyeket fogom én magam is csekkolni van –e még lehetőség bemenni kutyussal.

További infókat egyelőre itt találhattok:

https://m.facebook.com/floppyandme/posts/536731880054805/?locale=fr_FR&_rdr

Továbbá feltettem az elérhető linkek közé az ő oldalát is hátha tudok segíteni.

https://floppyandme.hu

Címkék: 2021 Kutyussal
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7718142142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása