Flóra

2021/11/14. - írta: kiscsillag_86

Néhány gondolat a karkötő előtt. Ezt inkább mindig is itt szerettem volna, nem úgy érzem, hogy akár az Instagramra vagy a Tiktokra esetleg a Facebookra tartozik. 

Mikor megszületett a lányom 2020 Októberében nálam komplikációk voltak. Olyan amiről tudtam, hogy az egyik nagymamám meghalt. Persze és természetesen tudtam, hogy ha valaha is szeretnék majd még gyereket azt nagyon jól át kell gondolni minden téren és sokkal nagyobb ellenőrzés alatt mint ami ez a terhességem volt. 

Akkor azt mondtam nem akarok gyereket, és nem is tervezem.

Aztán, nyáron, hogy ismét elkezdtem álmodni "Róla" így cirka kilenc év után, újra megjelent az álmaimba az a férfi aki számomra tényleg az igazi, előkerült a gyermek is.

Jogosan gondolhatod, ha álmodok róla miért nem találtam még meg. 

Ez nagyon egyszerű, mert a világ baromi nagy és hiába van meg az arca a kinézete, azért nagyon nehéz ennyi férfi között név nélkül rátalálni. Úgy érzem majd ő fog engem megtalálni. 

Amúgy sem állhatsz valaki elé úgy, hogy: - Szia, rólad álmodok  rendszeresen. Járunk? Van rá 365 napod xD.

Szóval az egyik nap a sokadik kislánnyal való álmodás után, úgy feküdtem le, azzal a gondolattal, hogy jó de legalább a kislánynak legyen neve ha már az édesapja rejtőzködik.

Akkor volt elösször, hogy tisztán hallottam a hangját és azt mondta: Flóra

Tudom lehet hülyeségnek gondolod, de a TikTokon annyi marhasággal találkoztam már. 

Ez meg egy álom, egy olyan dolog amiről úgy érzem kell és a legjobbkor jelent meg a gyerekeimen kívűl valakire támaszkodnom kell mert ha nem összetörök. 

Nekem ez a támasz, hogy tudom, Flóra apukája, annak a bizonyos kék karkötőnek a gazdája egyszer, megtalál.

flora.png

Ezt pedig névnapomra. Álmomba jelent meg, hogy tőle kaptam. Persze volt otthon ásvány golyóm, ami nem volt hozzá rendeltem és azonnal el is készítettem. 

Így kicsit még közelebb érzem magamhoz minden egyes nap. Plusz extra leföldelést ad az én kis Halak énemnek.

nevnapomra.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr9918142164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása