Rólam

2023/07/17. - írta: kiscsillag_86

Új bemutatkozás, mert kell ha már új blogon vagyok

Ha már új Blog, és költözés akkor ideje lenne mesélnem is magamról. 

Szóval, új bemutatkozás. ^^

352283790_3363212060659208_8390996421802749645_n.jpgA nevem Vivien, vagy Vivi. Jobban is szeretem. A becenevem az, amin itt bloggerkedem. Tehát Kiscsillag, és mivel sok ember is használja, így lettem 86.

Miért is? Nos. 1986.03.03. Ekkor születtem, jelenleg 37 éves vagyok, 22 éve írok, ami annyit jelent 2001 óta.

Az írás nem úgy indult mind mindenki másnál, éppen ezért nem is tudok azzal villogni, hogy 11 évesen, vagy 13 évesen kezdtem el. Kemény gyerek korom volt, falun éltem, és sokszor kellett mennem szénát gyűjteni. Igen. Jól olvasod. Szénát, és nem traktorral, nem. Kézzel és villával a 38 és negyven fokba. Miért? Mert állatokat tartottunk és amennyi volt, arra nem tudtunk elég támogatást szerezni, hogy teljen egy járműre.  

Tanulni Budapestre jártam, négy évig, ott is érettségiztem. Aztán OKJ vizsgán letettem a Idegenforgalmi ügyintézőt, majd a Dajkát, lett egy Középszintű német érettségim (ami mára már megkopott mert nincs kivel németül csacsogni, nekem meg nem volt rá szükségem) és egy ECDL vizsgám, amit még munkanélküliként végezhettem el. Nem, nem sikerült sohasem elhelyezkednem, mert mindenhol elutasítottak azzal a címmel, hogy nincs meg a tapasztalatom. Konyhán voltam Iskolában, majd jött a fiam.

Pedig a legfőbb vágyam volt, egy irodában ülni, dolgozni, és élvezni az életet. Akár bent Budapesten is.

Az írás, azért alakult ki, mert sokat voltam egyedül. Rengeteget utaztam, ami sokat kivett. Nem volt időm barátokra mert az utazás minden szabad időm kivette. Így az írás szépen lassan eleinte az álmaimból lett. Majd ezeket kezdtem kiírni. A neten kezdő íróként rengeteg negatív megjegyzést kaptam. Voltak, nagyon – nagyon durvák is, amik után napokig csak sírtam. Egyetlen egy pozitív volt, amit a mai napig kezdőknek én is át tudok adni.

Olvass sokat

Ne csak egy műfajban. Én például az eltelt évek alatt ahhoz képest, hogy szerelmes írásokkal indultam, utána már Fantasy írásom lett. Sőt, később kiderült tudok én Dark Fantasyt is írni, és erotikus írásom is lett. Sőt még verseim is.

Szóval, az eltelt idő alatt ez segített a legtöbbet nekem. Továbbá képeztettem magam, amit megtaláltam neten elolvastam. Nem vettem részt írói képzésekben.

Idén 2023–ban lettem részese egy írói csoportnak a Polcrafelnek.

Vannak régebbi írásaim, amiket inkább azért osztok majd meg, hogy volt ilyen is. Ma már mindig törekszem, hogy egyre jobb és jobb legyek.

Viszont vannak nehezebb napjaim, és ez nagyon érződik. Az Éjjeli Árnyaknál vettem észre igazán, hogy mikor lelkileg nem voltam rendben, akkor a fejezet sem volt igazán rendben.

Ilyenkor mindig pihentetni szoktam az írásaimat inkább és akkor írni mikor már túlvagyok a nehezén.

Az írás mellett még, kézműves munkáim is vannak. Kerámia porral vagy ha tudok szerezni Uv gyantával szoktam dolgozni. Nagyon szeretem az ásvány golyókat, így sok karkötőm is van amiket én magam készítettem el. Igazából én vagyok az a tipikus lány akivel bemész egy hobbi boltba vagy ásványos boltba és üres kézzel tuti nem távozik. 

Ha lesz kérés a karkötőkre készítek egy posztot nekik külön. : ) 

Nagyon szeretem a természetet, fotózni is, Levendula, Pillangó és Lepke imádó vagyok. 
Kedvenc állatom a Farkas, és a macska, a kutyák, abból is a Tacsi, Labrador és  a Border Collie.  Fantasy lényekben pedig a Sárkány és Unikornis. 

Jelenleg 2021 óta újra elkezdtem dolgozni Fantasy könyvemen, a Sárkányok királyán ami idén (2023.)teljesen új nevet, új köntöst kapott. 

Idén szintén pedig, megszületett első erotikus regényem is, vagy is ( még írás alatt van) ezt olvashatjátok Wattpadon és másik, felnőtteknek szóló blogomon. Az Éjjeli Árnyak címmel. 

Úgy éreztem egy picit így tudjátok ki az, aki a gép mögött ül és ír nektek. ^^

Címkék: 2023 Blog Rólam
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr218169205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása