2021.10.16. Szombat

2021/10/16. - írta: kiscsillag_86

 2021. Október 16. Szombat

A gyerekek a nagyinál én meg megragadtam a lehetőséget, hogy kicsit kimozdulhatok. És hova máshova mehetnék mint oda ahol szerettem lenni. Igaz, a Corvin nem rég került elém, de azóta oda is szeretek menni.

_cserpestejivo.png

egyiptom1.png

egyiptom2.png

egyiptom3.png

egyiptom4.png

egyiptom5.png

szobor1.png

Örök kedvencem, még fotózni fogom ha fent leszek.

Velem volt végig. Majd egyszer remélem megtalál a gazdája. 

karkoto-1.png

Bővebben:

Tegnapi nap fantasztikusan telt.

Már a metrópótlóról a leszállás viccesen indult. Most nem tudom, hogy elbambultam vagy tudat alatt vezérelt valami, de Üllői út 26-nál kapcsoltam, hogy nagyon megyek valamerre de nem a Corvin felé...

Szóval, megfordultam - Gps kértem segítségül. De mivel éppen szitált az eső, a fák alól gyönyörűen nézett ki, szóval elbambultam. Amúgy főleg akkor meseszép volt, ahogyan az esőt a napfény megcsillogtatta. Már egy élmény. 

Így drága telefonom bevitt a Mária utcába -.-" 

Én nem tudom mi volt, hogy az energiáim ott rezegtek, .... de nagyon o.O

Na, végül csak sikerült eltalálnom a Corvinra :D.
Reggelit a Cserepestejivóban töltöttem, az lesz a törzshelyem úgy érzem.

Aztán a Corvin plázába vásároltam. Viszont.

Negatívum:

Libri – pocsék kiszolgálás, Ezotéria cuccok szanaszét, Tarot kártyák szintúgy. Nem a többi Libri nivóját követi. Csalódás.

Pirex papírbolt – Segítségre volt szükségem, a szőke nő nagyon bunkó stílussal lekezelően bánt velem. A másik nő elfogadható volt addig, míg megkérdeztem, melyik a vonalas papír. Na ott neki is elszakadt a cérna.

Bezzeg mikor fizetéshez készültem és meglátták a köteg pénzt egyből odatapadt mindkettő szeme.

Soha többet ide. Azt nem értem, ha a térkép zseb kalaúz menüjében elég sokan panaszkodnak miért nem csinálnak valamit…

Aztán az Ázsia Lótuszban ebédeltem, szeretem a kínait, az lett így a törzshelyem. Bátran ajánlom, mindig finom és meleg étel várt. Igaz, eddig kétszer ettem ott.

ebed.png

Délután kettő fele Szépművészeti múzeum.

  1. Amenhotept Kiállítása

egyiptom1.png

Tárlat 45 perc. nekem 1 és fél óra volt mert kiélveztem és közben fogtam végig a kezembe a kék karkötőt, mindvégig a szívemhez tartottam. Lehet az volt az egésznek a lényege, hogy pont akkor fel kellett töltenem. 

„ Bocsi, ezt konkrétan végig bőgtem azt hittem nem fogom tudni megírni, amúgy ma már többször sírtam, én már csak ilyen érzékeny lélek vagyok, majd megszokjátok

Gondolom mindenki rájött, hogy sajnos nem jött velem szembe =(

karkoto.png

De nem adom fel, hiszem, hogy vár rám az a mindent elsöpör szenvedélyes szerelem. És tudom, hogy a karkötő gazdára talál, remélem nem kell ezúttal újabb kilenc évet várnom rá. =((

" Bocsánat, de végül csak ma 2021.10.18.-tudtam befejezni, kicsit kiborultam, de legalább jól kisírtam magam és tudtam végre aludni."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7418142112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása