Nap-víz készítése

2022/08/01. - írta: kiscsillag_86

 

 

 

Kérésre



 

Már többen kérdezték, pedig másnál van fent videó, de rendben. Leírom, én hogyan
csinálom.


Elsőként, kiemelem nem tudtam van ilyen, de mikor láttam róla videót, mintha úgy tudat
alatt előjött volna, hogy ja igen én is tudok ilyet, sőt nem egyszer ezt is
csináltam.


Nos, atudat alatt készített napvizem:


Üveg pohár, tiszta víz” itt gondolok a nem felforraltra” palackos, bubi mentes víz,
vagy sima csapvíz.

Reggel
8 -10 -ig míg erős uv nem éri „ezt mindig csekkold le” hagyd az ablakban, majd
10- 16-ig leginkább főleg erős uv hatásoknál nem érdemes én legalább is az
intiucióim azt sugják, nem érdemes csinálni Napvizet.

 

Én a biztonság kedvéért inkább a Hold vizet helyezem előnyben és ha az érdekel,
annak is hozom a leírását.

 

A szándékos ugyan ez a verzió csak befőttes üveg, ami számomra tetszik, mert több
féle van. Most csatos tetejűvel csinálom például.



Megjegyzés:
Sokan öntik, ilyen spriccelős tartályba.



Nekem nincs, én befőttes üvegben tárolom, és az ujjaimmal szoktam végig csepegtetni
az oltáromra. Ha nagyon ügyes vagy az is bőven elég.



Szerintem ahányan vagyunk, annyi szokás. : )

Hoztam azért egy kis linket is hátha:

https://www.femcafe.hu/cikkek/lifestyle/igy-keszithetsz-nap-vizet-energetizalo-gyogyito-ital

Legközelebb pedig szerintem én ezt fogom kipróbálni:

https://bulgarianrose.hu/rozsaviz-keszitese-hazilag

Holdvízre pedig ezt szeretném beszerezni:

https://laava.hu/shop/kristalykulacs/kristalyuveg-fustkvarccal-2

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr9418143642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása