Manifesztáláshoz gyertya

2022/08/02. - írta: kiscsillag_86

 Mint ígértem, hozom is.

Hozzá valók:

 

Van egy recept amit alkalmazni szoktam.

A receptet itt:

https://vm.tiktok.com/ZMNqu1RUV/?k=1

Viszont sokszor, főleg esténként nem tudtam megvárni, hogy a gyertya leégjen. 

Én szeretem a biztonságot, így kitaláltam, hogy készíthetnék én gyertyát.

A szilikon forma fél gömb alakú.

Itt szerezhető be: https://www.innodekor.hu/szilikon-ontoforma-gomb-8-cm 

 

 

A képen látható formának a lyukas tetelyét alkalmaztam.

Sütőpapírra tettem majd alul át toltam a kanócot úgy, hogy alul elhajtottam és hagytam eleget belőle. Kb 3-4 cm kanóc legyen a tetején.

Az első két mécsest kihúztam a régi kanócukból, majd az újra húztam. 

Meggyújtottam a másik két gyertyát és hagytam, hadd olvadjanak. Mikor jók lettek, kicsit megnyomtam egyik részüket, hogy könnyebb legyen kiönteni. 

Óvatosan, pár kicsi öntéssel kezdtem, hogy az alja megszilárduljon. Majd betöltöttem teljesen a formát.

Mikor megszilárdúlt, megfordítottam, levágtam a kanócot a szilikon részéig ügyelve, hogy ne sértsem meg a formát. Te nyugodtan megfoghatod a kanócod alját. Amikor kész vagy teljesen akkor is elvégezheted ezt a műveletet.

Itt még mindig a sütőpapíron van a formám, hisz az alját is fel akarom tölteni viasszal. A lyukas részt lassan megtöltöm, majd hagyom szilárdulni.

Fél óra után, mikor a viasz megkeményedett, óvatosan megnézzük, leválik e a formáról. Mikor igen, akkor kiszedhető.

A kész gyerya ilyen lett:

 

 

 

Égési ideje kb. 1 óra. 

De ha bárkinek kell készítek még egyet és pontosan lemérem.

Tegnap kipróbáltam és nagyon jól bevállt.

Ha nem tudtok csinálni, szombaton mindenképp meglesem, hol lehet venni kicsi gyertyát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr1818143588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása