Szombat ÉN napom

2022/08/01. - írta: kiscsillag_86

Augusztus
6. Szombat

 

11 óra
Szépművészeti Múzeum - Megkeresem Bastet szobrát, az egyiptomi tárlaton, tárlatvezetéssel
összekötve. Legalább is beharangozták, elválik lesz –e.

Lehet utána a Matissra is benézek még nem tudom. Végül is, egyszer élünk, ha már ott vagyok megkukkantom.

Aztán ha a múzeum körtúrát véghezvittem, a Westendbe fogok átnyargalni ahol a tetőteraszon
borászati kiállítás lesz.

A kettő közé azért beakarok iktatni egy Librit, egy teát és egy ebédet plusz egy
kávét, és az írószer boltba is beakarok kukantani,de a hobbiboltról ne is
beszéljek és a cserép városról.

Szóval sűrű lesz és tartalmas megint.

Rájöttem nem tudom időhöz kötni a Live videózást az Instán mert fogalmam sincs mikor és hol végzek, de lesz, egyszer majd csak be fogok jelentkezni, és aki lemaradt
tiktokon majd visszanézheti, mert rögzítem. (Már ha nem felejti el … zavarba
vakargatja a fejét),  na jó, nem akarom megígérni száz százalékra, de szeretnék Liveot szóval figyelgessétek az Instát hátha
összetudjuk hozni. : )

Címkék: 2022 Blog Énidőm
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr1718143580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása