Figyelem! Manifesztálás veszély

2022/08/10. - írta: kiscsillag_86

 

 

Sziasztok!



Tegnap
jött velem szemben ez a Tiktok videó. Mostanában amúgy is újra terjed egy kihívás,
ami fiatal gyerek életeket követelt. Ez a másik úgymond fejemet fogom, szinte
már futótűzként terjed állítólag és sok tudatlan meg is csinálta. Sajnos.



Aki
egy kicsit hisz benne, már annak is veszélyes ugyanúgy ez a videó.



A
Videóban látható, hogy valaki olyan Manifesztálási módszert terjeszt ami arról
szól, hogy Mézzel keresztet kell rajzolnod a nyelvedre és akkor bevonzod az
illetőt akit szeretnél.



Elsőként
is ez durván szerelmi kötés, és azokból
is a legdurvább egyike. Nagyon kemény negatív karmát hoz magával.



A
legjobb eset ha nem sikerül és akkor ha már megcsináltad, adj hálát az égnek,
és marha gyorsan felejtsd el ezt a lehetőséget.



Ne csak három videó után
csináljatok manifesztálást
.



Rengeteg
jól bevált praktika létezik annál profibb Bosziknál. De ha rám hallgatsz az én
macskámhoz példa semmi extra nem kellett.



Egyszerűen
hangosan kimondtam, azt amire nagyon vágytam. Akkor nagyon szükségem volt egy
szőr gombócra aki minden reggel hozzám bújik, mivel nagyon cicás voltam. Akkor már
két éve éltem külön úgy, hogy szeretett cicám Kormit magam mögött kellett
hagynom. Ugyanis ő nagyon kutya párti volt és féltettem, hogy a szomszéd kutyái
megölik. Még is nagyon szerettem volna egy cicát, aki a szomszéd kutyáit
elkerülve elvan velünk.



Amikor
kimondtam szomorúan, őszinte szívvel, hogy nem hiszem el, hogy nekem nem lehet
egy cicám. Mindenkinek lehet valamije, van akinek kutyája, macskája, arany
hala, nekem meg semmi. Nagyon szeretnék. És azzal el is engedtem.



Rá egy
hónappal később megjelent Cirmi vagy is akkor még egyszerűen a Szürke macska.
De úgy tett mint aki minden nap ide jár. A család részese lett, és bár igaz, a
gazdája egyszer elvitte magával, mondván, hogy jaj szegény meglett égen földön
kereste és mindent megfog tenni, hogy vele maradjon. Cirmi, még is pár nappal
később visszatért és erősebben kezdett ragaszkodni hozzánk. A gyerekeket is
nagyon megszerette.



Szóval
sokszor, ezt a manifesztálást lehet nem kell túl gondolni. Egyszerűen csak
simán ki kell mondani, majd elengedni, hogy az Univerzum és a Sors tegyék a
dolgukat.



Ennyire
egyszerű lenne? Igen. Ha már kétszer nálam bejött miért is ne jöhetne be neked
is.



Én is
rájöttem, hogy minek égetgetek én itt gyógynövényeket, és gyertyákat. Hisz már
kétszer működött nálam. Akkor minek kéne túlbonyolítanom.



Lehet
nálam a manifesztálás ilyen könnyen megy. Miért is ne mehetne? Simán összejött
már kétszer.



Neked
is bejöhet, nem kell semmi extra dolog. Csak kimondani, tényleg nagyon akarni,
és elengedve nem rá gondolni. Lehet tényleg ennyire egyszerű. És akkor rá
jövünk nem is kell semmilyen extra dolog. Csak mi és az, hogy igazán akarjuk a
vágyunkat.



Persze,
lehet az ötös lottó nem azonnal fog jönni. Kicsivel kezd. Ahogy én a
macskámmal.



Amikor
már biztosan megy, lehet nagyobb dolgokkal. Nem ígérem, hogy megálmodod az ötös
lottónyerő számait, egyszerű dolgokat bevonzhatsz. Példa, ha egy ruhát nagyon
régóta keresel, egyszer csak ott terem egy boltba amibe egész véletlen tévedsz
be. Vagy keresel egy napló fajtát amire nagyon régóta vágysz, egyszerűen csak
ott lesz valamelyik boltba, lehet épp abba, amibe még nem is voltál csak
elhaladtál mellette.



Kérlek,
titeket nyomatékosan

ne pár tiktok videó után kezdjetek
bele bármibe is.



Múltkor
is, egy csomó videón keresztül volt, hogy Július 28.-án Újholdkor manifesztációt
ne, még is egyik videós arra buzdított, hogy de igen, mert a leg erősebb a hold
ereje és ilyenkor kell. Hát pont ez a lényeg!



Vannak
olyan helyzetek, amikor nem lehet manifesztálni pont a hold erősség miatt.
Inkább magaddal kell foglakozni ilyenkor. Sétálni, töltődni, olvasni, vagy
írni. Kikapcsolódni, víz közelben lenni nyáron. Ennyi.



Amúgy
is egyszerre csak egy manifesztálással foglalkozz, csak abba add az energiát.



Gondolj
erre, mint egy mag, vagy a kisherceg rózsájára. Sőt az jobb is, hisz egy rózsa
volt neki. De minden nap gondozta, szerette és becézte.



Na
ilyen ez a manifesztáció. Egyszerre csak egyet és csak azt nevelgesd,
szeretgesd és enged el. Ennyi.

 



Ezt a
nyelvre mézzel keresztre rajzolós hülyeséget meg felejtsük el marha gyorsan.

 

Fontos link hozzá:

https://vm.tiktok.com/ZMNpVuTgR/?k=1

Képek:




Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr9518143594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása