Szinopszis avagy ennek itt a helye!

2023/06/12. - írta: kiscsillag_86

Mivel kiesett jó nagy idő az életemből most látom, hogy ez a könyv az Írópalántáknak is készült, nem csak Boszorkányoknak, így nem csak a Nektek című kiskönyvbe, hanem ide is beteszem.

 Sőt, igyekszem odafigyelni rá, hogy minden írói kis apróságot inkább ide teszek. Ennek még ki kell forrnia, bocsi utólag is.

Szóval.

Mi is az a szinopszis?


Kaptunk egy feladatot, és megvallom az őszintét idestova már 12 éve nem írtam. Sőt!

Újra elolvasva meg maga a fogalomnak a kiejtése se ment egyből. Régen mindig szipnózisnak hívtam, pedig szinopszis.

Ha keresed a Google világába önmagában nekem nem is dobott ki semmit. Miután beírtam, hogy Regény szinopszis egyből talált is rengeteg oldalt a kereső.

Ám nekünk nem kell sok, hanem egy olyan oldal, ami remekül és még is nem szárazon foglalja össze a lényeget.

Nekem végül, link / mert watta nem jeleníti meg/ oldala segített. Szerettem volna írni egy olyan ismertetőt, ami nem katonásan ismerteti, hogy x, megismeri xy–t és az ellenségnek köszönhetően, xy teljesen máshogyan kezd gondolkozni mindennel kapcsolatban.

Az egy oldal terjedelem kissé megijesztett. Bevallom, azt volt bennem, hogyan fogom megoldani?

Hisz hiába írom újra a regényem, az eredeti váz 450 oldal. Aztán rájöttem, hogy végül is nagyon tömören össze kell fogalmazni, a mellékszereplők nem kaptak helyet, de a fő szereplőimet kiemeltem.

Továbbá szót emeltem azért is, hogy a legnagyobb változást maga Elinor karaktere hozta.

És ez tényleg így van. A 2010–2012 es verzióhoz képest, már nem csak sárkányokkal kommunikál. Képességei is vannak és kardja is. Már nem annyira gyámoltalan Hercegnő. Ugyan akkor Nuru is egyre inkább kapja meg a sárkány vonásait. Az előző verziókban nem, de most törekszem arra, hogy ne feledjem el. Ő egy sárkány, aki varázslat segítségével ember, ezért vannak emberi gondolatai, megnyilvánulásai, de igaziból, egy Sárkány. Egy fekete sárkány, aki, noha feladta a fekete mágiát, de az agresszív magatartását nem. Kérdés az, hogy ez mikor és hol nyilvánul meg. Mert szeretném, hogy előjöjjön.

De persze mind erről nem tudtam mesélni a szinopszisomban, csak arról, hogy a kettőjük kapcsolata különleges, ami a jelen korban is elkíséri majd szereplőimet.

Itt nagyon részletezni nem szeretném magát az érintett témát, mert be van linkelve. Ugyan akkor, holnap videó alatt mindenképpen szeretnék szót emelni. Igaz mára ígértem, de szerettem volna összeszedni a gondolataim minden téren ezzel kapcsolatban. 

174cde96adb0141b811363338414.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr9618144906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása