Új ásványaim

2022/06/09. - írta: kiscsillag_86

 2022.04.02. Szombat Budapest Lurdy Ásványbörze

Minden új ásványomnak megvan a maga története miért is esett a választásom rájuk.

Farkasok zsírkő természetesen párban vettem őket, ne legyen egyedül hisz nem minden Farkas magányos nem volt szívem egyet venni. 

Macska
zsírkő természetesen Bastet oltárához vettem az mivel magát az Istennőt nagyon
régóta tisztelem és egy ideje keresek már neki még egy macska szobrot. Végre
találtam is neki.



Zsírkőről
néhány gondolat
:



Semmilyen
gyógyító hatása nincs. Egy nagyon puha könnyen megmunkálható anyagról
beszélünk. A szabóknak a krétája belőle készül. Sokan pontosan a könnyen
megmunkálhatósága miatt szeretik, ezért is készítenek belőle legtöbben
állatkát. Nagyon érzékeny és törékeny darab. Így tanácsos olyan helyre tenni ahol
nem érheti baleset. Természetesen zsírszerű anyagról beszélünk így tisztítása
csak is füsttel lehetséges. Víz ne érje.



 



Úgy érzem
mivel két álmomba is aktívan részt vett vele kell indítanom a sort. 



Mind a
kétszer valaki adta nekem az álmomba így mindenképpen úgy fotóztam le ahogy én
is kaptam álmomban. 



Szelenit



Hatása
leginkább védelem, angyali kapcsolat, méregtelenítés, gerincoszlop, stressz
oldásra nagyon jó és meditáció alatt is a legmegfelelőbb.



Az egyik
legjobb ásvány az ásványok feltöltésére.



Nagyon
érzékeny, finom rezgésű ásvány. Víz nem érheti. Tisztítása csak füst alatt vagy
Hold fényben történhet.

 

 

 

Következő ásványt
mikor megláttam közöltem, hogy nekem kell egy ásvány, ami masszívan kihúz a
depressziós korszakomból.



Fogalmazhatok
úgy is ő választott engem.



Hegyikristály



Hatásai:
Depresszió, Védő és immunerősítő, energia és hormonháztartás



 Hegyikristály
az egyik legfinomabb kristályunk a 12 mesterkristály egyike.



 Erősíti más
ásványok hatásait ezért érdemes együtt is viselni például nekem, egyik
karkötőmön így van.


Citrinek



Bizony mind a ketten azok. Az elsőt azért vettem mert úgy éreztem nekem
kell egy kis szerencse most már. A másodikat azért mert gyönyörű szép és mindig
emlékeztessen arra, ha éppen nem is olyan az élet amilyenre vágyok a jelen
életemnek is megvannak a maga apró szépségei.



Gazdaság, Boldogság, védő (konkrét minden karkötőmön kötelezően rajta van)
önbizalom és pajzsmirigy megfelelő működésért felelős. 



Tisztítása én füstölés és holdfényben.



Következő ásványommal kissé érdekes találkozásunk volt. Én úgy éreztem kell
nekem egy marokkő belőle. Hát ő úgy gondoltam, hogy medálba vegyem mert mikor
megfogtam nem tudtam elengedni. Mesés megjelenéséről ne is beszéljek.
Csodálatosan szép Labradorit medálom. 


Labradorit: Bennem az van leginkább, legalább is valahol azt olvastam, hogy
Sámán kő. De felelős még a kreativitás, nyugtató is, menstruációs panaszok
nyugtatására is alkalmas, védelem (ez is rajta van konkrétan majdnem minden ékszeremen),
öngyógyító képessége is van.



A 12 mester kristály közé tartozik.



Következő ásványról magam sem tudom miért, de egyből az indiánok jutottak
eszembe és velük a farkasok.



Iszonyatosan hosszú leírás van róla, de én itt dióhéjba gyorsan a lényeget összeszedtem.

Achát



Szóval védelem, szerencse, nyugtató, auratisztító.



Egy erősen földelő ásványról beszélünk, ami még szerencsét is hozott. Úgy
tartják róla, elnyeli a negatív energiákat és segíti a spirituális
fejlődésünket. Úgy éreztem, mivel tavaly óta megtaláltam végre a magam kis
útját erre az ásványra is szükségem van. 


Következő ásványomat inkább marokkőben kerestem, ugyanis a régi verziómnál
(ami még meg van de megsérült) nagyon okos hozzá értő azt tanácsolta,
tisztítsam sós vízben. Én meg kezdőként a szakira hallgattam miért is ne. Te is
így tennél nem?



Annyi időre tettem, amit javasolt a fickó. A gyönyörű angelitemet szépen
megmaradta a só.



Na, azóta az összes ásványomat csak füst alatt tisztítom.



De ő, na ilyet sem láttam még szóval marokkő helyett ő jött.



Angelit


És minő érdekes hatása, csökkenti a depressziót.... Köszi. ;)

Segíti a fogyást és nyugtatja a lelket. Angyali kommunikációt, angyali
kapcsolatot is nagyban segíti. Erősíti a médiumi képességet és a telepatikus
kapcsolatot.







Következő ásványom nagyon meglepett. 

Van más Ametisztem, mivel az-az én fő
ásványom Halak jegyként. De mikor ezt megfogtam, konkrétan olyan forróságot,
tüzet éreztem, hogy nem tudtam elengedni. Szóval jött velem. 


Régóta keresek Ametisztből
készült Angyalka medált. Végre találtam egyet. A medál érdekessége, hogy volt
vele egy Rózsakvarc is, ők voltak ketten párban, ami azért is különleges, hisz
a rózsakvarc a kislányom ásványa.

Ametiszt



Felelős a koncentrációért. Vértisztító, fájdalomcsillapító, auravédő,
spirituális fejlesztésére jó még. 



Természetesen védő kő. Felelős a védelemért.



Ő is a 12 mester kristály egyike. Lentebb ígérem, leírom őket sorban.

 

Szodalit



Ő is a 12 mester kristály egyike. Lentebb ígérem, leírom őket sorban.



Kisfiam ásványa, aki Bak. 



Felelős a lelki békéért, kommunikáció, önértékelés, gyorsítja a
fejlődésünket.



Ő is mesterkristályok egyike.

Végül pedig Füstkvarc



Aki követet annak nem is kell
mesélnem, de aki most kapcsolódott be annak megemlíteném, hogy tavaly (2021) névnapomkor,
ami decemberben van, készítettem egy karkötőt magamnak, amin kész Füstkvarc arzenál
van.


Hatásai: A
legerősebb földellő ásványunk. Védelem, depresszió, stressz oldó, görcsoldó,
idegrendszer, és alvás zavar. 



Mikor
megláttam mind szépsége, mint hatásai miatt, nem legutolsó sorban rajtam volt
az arzenál, szóval nem tudtam ezt sem ott hagyni. 



Ahogy pedig
ígértem fentebb a 12 mester kristály
:



Ametiszt



Hegyikristály



Tigrisszem



Rózsakvarc



Szodalit



Citrin



Labradorit



Pirit



Szugilit



Rodokrozit



Csaroit



Tejkvarc 



Amit még
vásároltam ott, Lánykámnak két medált mind kettő Rózsakvarc az egyik csepp a
másik Angyalka.



Tavaly mikor
megbetegedtem és nem tudtam másodjára elmenni az egyiptomi időszakos
kiállításra akkor vérzett a szívem, hogy nem vettem meg a szkarabeuszt. No, itt
szembe jött velem egy. Persze, hogy egyből megvettem és röhejes 750 ft-ért
engem kárpótolt mindenért. 



A Westendben
megérkezve pedig a Cserépvárosban egy kókuszos illatú füstölőt és most nem
tudom miért, de erősen vonzott a Sárkány vér nevezetű füstölő.
 



Nos, remélem
semmit nem hagytam ki a sorból. Elnézést, amiért nem posztoltam, de igen csak
megérett a gépem már egy lecserélésre, ilyen mega giga posztot pedig telefonnal
nem igen tudok szépen megszerkesztve feltölteni nektek nézzétek el nekem. 



Remélem minden
mostani újdonsült Boszinak kicsit tudtam segíteni.



Továbbá egy
jó tanács. 



Az én
tapasztalataim a következők, amiket lehet, venni karkötőben azokat érheti víz
is, de legtöbb ásványt, füst alatt érdemes tölteni. Én konkrétan a karkötőimre
is vigyázok, és ha tudom, hogy elkerülhetetlen a hosszabb vízzel való
érintkezés (lásd fürdő, zuhany, mosogatás stb.) akkor arra az időre inkább
leveszem.

Címkék: 2022 Ásványokat
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr4518143134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása