Honnan tudom

2023/06/12. - írta: kiscsillag_86

Kezdő Boszorkány vagyok vagy haladó? Mivel érdemes kezdenem?

Sziasztok, nem tudok aludni ismételten, és most van időm még, hogy ezt a témát kiboncoljam így neki állok 5:45-kor.

A Tiktokon ismételten, rengetegszer elhangzik a kérdés: Honnan tudom, hogy kezdő Boszorkány vagyok vagy haladó? Mivel érdemes kezdenem?

Nos, a válasz roppant egyszerű. Én úgy gondolom, úgy érzem s látom is. Bármilyen boszorkány is vagy, lehetsz te 3. 4. 5. generációs is. Ha nincsen a családba írásos emlék, csak tudod, hogy vannak boszorkák, de nincs semmi, amin elindulhatsz. Akkor ugyanúgy, mint a többiek, Kezdő Boszi vagy.

Bármibe kezdesz, ha lehet tanultad is mindenki mindig az mondja: Ismétlés a tudás anyja és ez itt is így van.

Kezdőként pedig mivel érdemes kezdened?

Legyen egy könyved, amibe belegyűjtöd a Te tudásod. Bárhogyan is nevezi a szaknyelv: Árnyékok könyve, Boszorkány könyv, stb. az a te könyved lesz.

Boszorkány társaim folyamatosan kihagyják főleg mikor egymással szájkaratéznak a tokon, de a könyv felruházása valahogy mindenkinél kimarad megemlítésnél. Felruházás, vagy is a védelme.

Én ezt álltalába az utolsó lap sarkára szoktam berajzolni, egy mintát, egyiptomi, kelta jellemzően ugyanis ez jellemez engem, vagy egy Szigillium.

Ha megvan a könyved akkor jöhet sorban:

- Kutatás - Boszorkányok történelme / Erről már én össze is gyűjtöttem egy jó nagy adag infót, aki szemfüles volt, annak csak meg kell keresni a posztot. /

- Boszorkányok fajtáji / Ez elengedhetetlen, hogy be tud magad határolni ki is vagy és más Boszorkány társaid is tud, ki mivel foglalkozik. Mik a gyökerei

- Árnyékmunka / Erre hadd ne térjek le, de van egy csajszi, aki remekül elmeséli mi is az/ - Na jó őt nem találom belinkelem Jessy videóját:

- Holdfázisok / Bizonyos szertartások, mágiák, varázslatok, ehhez kötött szigorúan

- Gyertyák színei, Gyertya mágia / Ebben a témában is ajánlottam egy remek könyvet már korábban

- Ásványok: Hatásai, használata, fajtáji. / Tisztításuk hosszas tapasztalat után csak is Füst és füsttel KIVÉVE!!! Nos, számomra meglepetésként ért, de a Szelenit nem szeresse a füstöt. Elkezdett kibontani sót, szóval ő marad a Holdfény tisztításnál.

- Rezgés emelés: Séta, zene hallgatás, kreatívkodás / Meglepően ért ez is de az írás is az o.O – Mármint rezgés emelés ugyanúgy, mint a zene nem csak hallgatása, írása és megalkotása.

- Az alap gyógynövények. Példa: Ha látsz egy nagyon jó pénzbe vonzó praktikát, de nem tudod milyen gyógynövények mennek mondjuk a Boszorkány üvegbe az extra ciki. Mielőtt bárminek neki állsz mindennek olvas utána.

- Ha már gyógynövények akkor só és fajtái

- Csomózási technikák: Ezzel felruházhatod a kellékeidet és extra védelmet is ad.

- Védelem megtanulása: Mivel védjük meg magunkat / Erről is posztoltam már

- Földelés: Erről is elhangzott egy téma mert az vajnyi kevés, hogy kimész és sétálsz egyet... Az csak egy alap, de van, és szerintem megtapasztalva legtöbbször kevés is.

Erről viszont lett egy nagyon jó meditációs technikám, amit én fejlesztettem ki, ha érdekel írj rám.

- Meditáció: Azt se hagyjuk ki.

- Füstölők és fajtáik mi mire van. Én pl. a Sárkány vért csak is a sárkányos ékszereimnél használom most már.

Tudom, hogy mostanában már a Palo Santo-ra is harap egy – két boszorkány társam, hogy az más kultúra zárt rítusára használt szent eszköz.

Oké, oké megértem, de akkor ad 1 ne forgalmazzák, ad2 ne érezzek már erős késztetést, hogy nekem csak azzal és csak is azzal kell az Álomfogóimat megtisztítani. Ugyan ezt a késztetést érzem a Fehér zsályánál is. Csak az álomfogók és álomfogók tisztítására használom.

Az egyiptomi füstölőknél – lásd Hórusz Szem – meg az egyiptomi tárgyaimat füstölöm. De nem haragsznak meg ha pl, / mert készlet hiány miatt csak Palo Santo volt a boltba, ami közelbe van/ azzal tisztítom meg őket.

- Boszorkány ünnepek

-Manifesztáció, Manifesztálás

Ismét kis is boncoltam a mivel érdemes kezdenem témát.

De ott van még a Honnan tudom kérdés.

- Egy Haladó boszorkány példa, most nem rohan fel a tiktokra, és híreszteli szét, hogy én mire használom a Zsálya vs. Palo Santot míg egy kezdő igen. (Legalább is, akiben ott van egy kis rossz indulat)

- Egy haladó boszorkány tiszteli más tudását, nem kérdőjelezi meg, egyszerűen csak elfogadja. Majd szeparálja magában majd a könyvére mi az, amire a kapott infóból szüksége van.

- Egy haladó boszorkány nem írja sajátjának más tudását. Én mindig, mindenhol a könyvemben leírom kinél láttam az adott technikát. Legyen ez már a korábban említett Jessy vagy Annwn stb.

- Egy haladó boszorkány nem kezd el ész nélkül szerelmi mágiák kötésébe mert tudja, hogy nem csak magának, annak is árt, akire ráteszi a kötést. Plusz, az a szerelem nem igazi szerelem lesz.

- Egy haladó boszorkány tudja mi az a vérmágia. Nem kell megmagyarázni neki, mit is takar és milyen veszélyei vannak ugyanígy karöltve a Quja tábla.

Ide hadd tegyek be egy hozott kedvenc egyiptomi idézetet: Mert Egyiptom lelke nem válik vérré csak akkor, ha embert ölnek benne. (Egyiptom lelke = Nílus)

Ezzel pontosan azt akarták magyarázni, hogy a vízzel való dolgok letörölhetők, eltüntethetők míg a vérrel való elvégzett munkák nem. Sőt, át is festhetik a vizet. Vagy is. A vérnek erősebb ereje volt.

- Egy haladó boszorkán csak akkor kérdez másoktól, ha olyan témával találkozik, amivel önmaga még nem. Hogyan lehetséges ez? Na ilyenkor jönnek be a több generációs azon boszorkányok kik öröklés után, gyerekről, gyerekre adták a saját kis családi Boszorkány könyvüket ugyanúgy, mint lásd (A Bűbájos Boszorkányok) és ezeket természetesen még senki sem nyomtatta ki.

Egy haladó boszorkány nem kezd el foglalkozni istenségekkel mert tudja, hogy azok saját maguk fogják megkeresni mikor készen áll rá.

És miért emeltem ki ennyiszer? Azért, mert érhetőbb és feltűnőbb legyen. Nem szó ismétlés mániám volt, csak hátha akinek nem tiszta, érthetőbbé válik.

+ Kihagytam a kezdőknél: Érdemes utána nézzni könyveknek, hogy mik azok amik jók kezdőknek ezt is össze szedtem. 

Elkészült 6:32, azzá berobbant a kislányom az ölembe :D, ( így nem tudtam azonnal feltenni bocsi. )

173dc58e6e36319485643972448.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr2718144886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása