Meditáció

2023/06/12. - írta: kiscsillag_86

17284f15f58ff53d954218566711.jpg

Sziasztok, nagyon sokan kérdezitek a Tiktokon amire az a reakció az oldalon ahol láttam, - csináltam róla videót ott van a mappámban.

A melyikbe? Direkt ezért többször végignéztem a mappákat, de mint ahogy a védelemről, erről sem találtam leírást.

Szóval mivel amúgy is ígértem én is pár embernek, bővebben leírom.

A meditációt legtöbbször akkor szoktuk végezni, mikor kiakarunk kapcsolni és egy dologra fókuszálni vagy egy kérdésre, gondra, ami foglalkoztat minket.

Elhangzott a kérdés mi az a teljesen üressé válni?

Fontos, hogy a meditáció előtt felkészüljünk. Az ágyat ahova lefekszünk, vagy a szék, amire leülünk, kényelmes legyen. Arra az adott egy órára ne zavarjon meg senki.

Hallgathatunk közben kellemes, relaxációs zenét. Nem olyat, ami az alvást segíti!

Meditáció olyan címmel kell, hogy rendelkezzen. Ugyanis nem az a cél, hogy elaludjunk, hanem fókuszáljunk.

Mikor kényelmesen elhelyezkedtünk, becsukjuk a szemünket és jön az:

1. lépés

Üressé válni

Ez pontosan azt jelenti, hogy a fejedből kiűzöl mindent. Nincs aznap, nincs tegnap, nincs semmi. Teljesen kiüríted a fejed. Ha jobban segít, használj egy képzeletbéli seprűt, amivel kisöpörsz mindent a fejedből. Ismered azt a mondást, hogy ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel?

Na, ez pontosan így működik. Mindent hagyj el, és mikor már nem kattog a fejed, hanem teljesen könnyűnek érzed magad, mint egy felhő vagy tollpihe akkor jöhet az, ami érdekel téged.

Ne olyan dolgokra keres választ miért kaptál négyest és miért nem ötöst.

Olyan dolgokra keres választ, ami hosszú távú. Például a prezentációmra miért nem találok a könyvtárba segítséget? A munkahelyemen mit kéne, még tennem a prezentácsoz?

Ezek csak példák, amik azt mutatják, ne a piti hétköznapi apró dolgokra fixálj.

Ha a boszorkányság érdekel, ilyenkor teheted fel a kérdésed: Milyen boszorkány vagyok pontosan? Mi a Totem állatom? Van-e Familiárisom? Sárkányom, unikornisom és így tovább.

2. Védelem

Miután üressé váltál, jön a védelem, ez még a kérdés feltevése előtt.

Angyali fehér fény ölel körbe engem, példa, vagy pajzs ölel engem körbe, védelem alatt állok, ilyenkor jöhet a védelmi amulett és ásvány a kézbe.

A meditáció alatt megtörténhet, főleg a kezdeti fázisban, mikor gyakorlod, hogy olyan dolgot is megláthatsz, amit nem szeretnél. Ezért kell a védelem.

Gondolok itt annál is, hogy miért áll fent egy vita xyz-vel mire jöhet a meditációban az, hogy előugrik valaki, aki mondjuk végezni, akar veled. Tehát, a probléma lehet azért áll fent, mert előző életbéli karmikus dolgotok van egymással, amit le kell dolgoznotok úgy, hogy a másik nem tudhat róla példa. Ergó nem mehetsz úgy hozzá, hogy:

- Áh tudom már, azért akarsz kicsinálni az iskolában vagy a munkahelyen, mert előző életemben is az ellenségem voltál.

Egy szabály van a fő szabályunk mellett, a mi világunkban csak akkor ossz meg fontos információkat, amikor már biztosan tudod, hogy megbízhatsz az illetőben és őt is érdekli a téma, addig biztosan elfog zárkózni a témától. Vagy komplett idiótának fog nézni.

3. Meditáció

Ehhez nagyon jó hanganyagok is vannak a Youtubon, de most nem ez a lényeg.

Én úgy szoktam, hogy elképzelek egy mezőt, kirakott köves utat, ami odavisz egy kis házikóhoz. A házba lépve szétnézek, vagy leülök és próbálok fókuszálni az adott kérdésre. Olyan dolgokra, amit akár a házba is megtalálok, milyen füstölő kell nekem, eszköz, edény, esetleg ásvány. Ha végeztél ugyan azon az úton kell visszajönnöd, ahonnét indultál.

Az ásványnál lehet az a variáció is, hogy meditálásnál lehunyod a szemed, és elképzeled, ahogy összecsukod, ökölbe a kezed magad elé emeled, és vársz. Mikor úgy érzed, kinyitod, és egyszer csak megjelenik az adott ásvány, esetleg egy sugallat az ásvány nevével is.

A milyen Totem állatom van nekem? Kérdésre fontos, hogy elképzeld, ahogy egy olyan helyen vagy, ahol erdő van, de közel van a víz is. Hisz ha nem tudod még milyen, akkor nem is tudod, honnan fog érkezni.

Ha meditálás közben erősen érzed, hogy a víz felé kell menned, ami lehet, tenger, vagy óceán, akkor víz jellegű Totemed van. Ha az erdőben maradsz és várakozol, egyszer csak a fák mögül kilép.

Ha a Totem állatodról szeretnél tudni, vagy szellemi vezetődről fontos, hogy ne félj. Elfogadással legyél. Legyél nyitott rá, mert nem akar egyik élőlény sem bántani téged. Segíteni próbál a szellemi utadon, a lelki fejlődéseden.

Nagyon fontos megjegyeznem, hogy ha állatokkal dolgozol, mindig köszönd meg, ha sikerült kapcsolatba lépned velük.

Ha a Totem állatod kiderült, érdemes neki az oltárodnál kis helyet csinálni. Időnként neki is felajánlást tenni, így érdemes utána olvasni, milyen helyen él, mit szeret. Gondolok itt, ha Farkasod van, nem feltétlen húst kell tenned az oltárra. Lehet, az egy Hold vagy félhold a farkasok nagyon szeretik, vagy Holdkő. Holddal kapcsolatos füstölők, tárgyak. Erdő illat, termések az erdőből, ha túrázni voltál.

A Sárkányok ugyan ez. Én mikor víz közelében voltam, nagyon erősen jött, hogy kagylót kell hazavinnem. És az ásványos karkötőimet is mindig a közelükbe kellett letennem. Időnként rózsaszirmot szórtam nekik, és olyan jellegű zenét hallgattam, ami lágy, de ritmikus. Hisz nagyon szeretik a ritmikus zenét.

Éppen ezért fontos, hogy legyen intuíciónk más néven, ösztönös megérzésünk, ami vezérel minket. Hisz van, amikor így vezérel minket a szellemi vezetőnk.

Ezt úgy kell érteni, hogy ásvány kiállításon vagy és egy rakat ásványt begyűjtesz, majd rájössz, hogy annak a jó rézze a Totem állatodnak is megfelel, vagy az Istenségednek.

Vagy egy régiség boltba voltál és egy csomó mindent összevásároltál és kiderül, hogy jó része a kialakított helyedre lesz jó. Fűszereket veszel, és kutatás után rájössz, azt szereti az adott vezetőd.

Van egy zene a fejedbe, ami nem hagy békén hetek óta, valószínűleg azzal akar üzenni az a lény akivel, dolgozol. A dal mondani valóját ilyenkor érdemes lefordítani és elemezni.

Szóval dióhéjban így tudnám a meditációt összefoglalni.

Az Istenségeket, azért nem vettem ide, mert ők meg is tudnak keresni, álomban, vagy... : - )

Na, ez egy másik téma lesz majd, ha érdekel. ;)

A familiárisokról pedig itt, bővebben informálódhatsz. 

 

2022.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr2818144852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása