Teljesen egyedül

2023/10/03. - írta: kiscsillag_86

frame-3925925_1280.jpg

Ez az a dal, ami azóta, hogy átjött álomba a mai napig ha leülök, és kicsit magam vagyok és hallgatom teljesen lehoz az éterről. Ebbe benne van minden, amin átmentél. És ne kérdezd meg hogyan, de tudom.

De tudnod kell, bárhol is vagy most, nem vagy egyedül, mert tudom, hogy vagy, és én Itt vagyok Neked

És hidd el, most én megyek át ezen. Nagyon egyedül vagyok, és magányos. :( 

Celine Dion: Teljesen egyedül

Amikor fiatal voltam
Nem volt szükségem senkire
És a szerelmeskedés csak szórakozást jelentett
Azok a napok elmúltak
Egyedül élve
Mindazokra a barátokra gondolok, akiket valaha ismertem
Amikor tárcsázok egy telefonszámot,
Senki sincs otthon

Teljesen egyedül
Nem akarok
Teljesen egyedül lenni
Többé

Nehéz bizonyosnak lenni
Néha annyira bizonytalannak érzem magam
És az oly távoli és homályos szerelem
Marad a gyógyír

Teljesen egyedül
Nem akarok
Teljesen egyedül lenni
Többé
Teljesen egyedül
Nem akarok élni
Teljesen egyedül lenni
Többé

Amikor fiatal voltam
Nem volt szükségem senkire
És a szerelmeskedés csak szórakozást jelentett
Azok a napok elmúltak

Teljesen egyedül
Nem akarok
Teljesen egyedül lenni
Többé
Teljesen egyedül
Nem akarok élni
Nem akarok élni
Teljesen egyedül, teljesen egyedül
Többé
Egyedül
Többé

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr9318227179
süti beállítások módosítása