Boszorkányságról alapokkal

2022/06/02. - írta: kiscsillag_86

Sokan azt hiszik az életed nem változik meg pedig de. Az enyémet is megváltoztatta. 

Elkezdtem jobban figyelni a jelekre, gyógynövényeket ültettem, olvastam és kérdezni kezdtem.

Bár az utóbbin van mit csiszolni. Sok mindent komolyan veszek hisz azért nem süti recepteket osztunk meg egymás között. Olyan praktikákat, tudást ami ezen a vonalon segít. Persze, nem kell véresen komolyan venni, de tudatosan kell mindenképpen ezzel a témával foglalkozni.

 Az eddigi tapasztalataim során jobb ha nem tiktok és instán gyűjtöd másoktól a tudást. Illetve azért tiktokon és instán is ha szerencsés vagy találsz gyöngyszemeket akik tényleg segíthetnek. 

A nevüket a poszt alján felsorolom.

Sok minden benne van két alap könyvbe is amit érdemes kezdőként beszerezni.

Nekem ezek a könyvek jöttek szembe és tényleg bennük van minden ami egy kezdőnek illetve olyannak aki mint én is újra kezdőként kutatja a szükséges elinduláshoz a mankókat.

Nagyon fontos, hogy tud, melyik útra lépsz. Egy fehér boszorkány sohasem akar ártani másoknak. Mindig segít, terelget, de sohasem vesz el, és főleg nem árt másoknak.

Én nagyon sokáig nem tudtam, hogy mikor az ember elhatározza, és rálép erre az útra esküt is kell tenni.

Aztán tavaly szembe jött velem, hogy ja, nos, igen. Nem ártana. 

Szóval eskü. 

Ezt saját magamnak írtam meg és érdemes is saját magad intiúcióit követni. Vagy is, itt azt akarom neked mondani, hogy lehet neked a te alltalad megfogalmazott esküd vagy szavaid jobban,mélyebben hatnak mint már egy megírt séma. Nem vagyunk egyformák és ebben ez a szép, hogy sok tapasztalatból te magad gyúrhatod ki a saját kis útad és boszorkány életed.

Az esküm így szólt:

Fogadom Föld Anya, és Hold Anya, Itt megjelenő Istenségem előtt ki sok évvel ezelőtt választott, hogy mindig a jót szolgálom. Soha, senkinek nem ártok. Átkot nem szórok, fekete mágiát nem követem. Mindig a jóra törekszem, a magam kis útját járom. Segítek, ha tudok, ha pedig nem, tovább irányítok ahhoz, aki tud. Szentül fogadom, hogy minden tevékenységem csak titeket és a jót szolgálja.

 

Ezek után mire is lehet még szükséged?

-->Gyógynövények

 



 

Hisz bármelyik varázslat alapja.

-->Fűszerek

 



 

-->Só

 



 

Leginkább Tengeri só és Himalája só van az én konyhámba. De a bővebb listát neten megnézheted.

-->Apró ásványok

 



 

Hisz van amelyiket bele is teszed a kis üvegedbe.

A neten sok helyen Ásvány clipsekként találhatók.

 

 


 

 

-->Kis üvegek, fa kis dugóval

 


Nekem ez van most:



 

Emlékeim szerint sokan mondták a praktikert én a westendbe a hobbi boltba láttam de ezt majd újra csekkolom mert az árára nem emlékszem már.

-->Gyertyák

 



 

Szándékodnak megfelelő

Ha nincs az adott szín amely a szándékodat szimbolizálja akkor a Fehér gyertya mindegyiket helyettesíti.

Védelmi kör

 



 

Van aki ásványokból rakja ki én minden előkészület előtt füstölővel rajzom fel az asztalom felett.

Itt is ahányan vagyunk annyi szokás, és bejött dolog szerintem.

Boszorkány üst

Nekem egy régi fazekam ami konkrétan már ütött, kopott az lett a fazekam. Igazából erősen jött egy érzett, hogy ne ki dobjam hanem fogjam be. Én abba égetni szoktam és csak is erre van.

Persze ha úgy érzed nyugodtan vedd meg a boszi üstöt, csak van egy humánusabb és olcsóbb megoldás is.

Az elején csak is a kezdőknek való dolgokkal foglalkozz. 

!!! Önfejlesztés, olvasás, meditáció, kutatás. !!!

Ha úgy érzed venned kell tarot kártyát az sem gond. De ne csak a hozzá való leírást hanem a kártya szimbolikáját is figyeld hisz ez a kettő egységesen adja az értelmezést. 

Ásványok

Ne azt vedd meg amit javasolnak hanem azt amire érzed, hogy szükséged van. Ha meglátod a képét nem csak azt érzed: hű milyen szép. Minél erősebben érzed a képet nézve, hogy ez neked kell, annal biztosabb, hogy arra az ásványra szükséged van. 

Előkészület:

Sokan mondják, hogy legyen egy kis zugod, helyed, kuckód ahol a boszorkányságot űzheted. Ez így is van. Én a konyhámba alakítottam egy olyan kis kuckót ahol egyszerre kézműveskedek, boszozok és írok. Ez megint nem kőbe vetett törvény. Ahol a legjobban érzed magad és a legnyugodtabban tudod űzni a kis boszorkányságod azt válaszd.

Terítő

Ez megint egyén függő. Nekem nincs, olykor keresek ha valami különleges esemény adódik. Ezt megint te döntöd el.

 

Istenségek

 



 

Velem nagyon régen úgy adta magát, hogy akkor ha Budapesten voltam nagyon sokszor szembejött velem Bastet szobra.

Mindig is macskás voltam, majd olyan álmaim is voltak ami Egyiptomban történt. Legtöbbször hol macskákat etettem, vagy ápoltam.

Kellett idő míg elfogadtam, majd megvettem az első Bastet szobrom, füstölő tartóm, majd ékszer dobozom ami sajnos költözés után nem került vissza az exemtől.

Szóval az, hogy minden Boszorkánynak Hekate az Istennője, ez mint láthatod megint változó.

 



 

A Boszorkány világban, akikkel dolgozhatunk:

Én most az eddigi tapasztalataim, mások tapasztalatait fogom összefoglalni.

A lista nem teljes, így aki úgy érzi, szívesen kiegészítené,nyugodtan írd meg. Neveddel és megjegyzéseddel be fogom tenni.

Ebben a különleges világban nem te, hanem minden téged választ.

Ásvány, Istenség, ékszer.

fammiliársokról már tiktokon beszéltem, ezt meditációval tudod kideríteni van-e neked. De ezt szintén nem te, hanem közösen születik meg a paktum és tart addig, míg kell.

Nem összekeverendő a házi állatod szellemével, vagy a Totem állatokkal.

Gyakori kérdés szokott lenni, hogy ha valaki boszorkány mindenképpen kell-e Tarot kártyákkal jósolnia másoknak.

A válaszom nem!

Az, hogy odakerülj, sok idő kell, és még több tapasztalat. Nem mindenkiből lesz jós, ez megint egy másik ágazat, amiről én itt most nem akarok írni. Plusz nem is foglalkozom vele így nem is tudnék arról mesélni, kiből miért válik médium, jós. 

Azt tudom, hogy mindenkinek megvan az útja. Ezt nagyon régen te döntötted el előző életedben, mindenkinek meg kell tapasztalnia valamit ami jobbá, teszi ahhoz amivé válnia kell. 

Van olyan is aki kicsit nehezebb, göröngyösebb úton halad végig. 

Viszont  ne gondoljatok itt arra, hogy most valakinek el kell viselnie azt, hogy megalázzák, verjék, üssék, stb. ahhoz, hogy Boszorkány legyen.

Szokott olyan kérdés és kijelentés is lenni, hogy nem voltam boszorkány, de azzá tettem magam.

Ez sem igazán igaz. Ha érdeklődsz valami leírhatatlan vágy miatt, vagy erős késztetést érzel, a boszorkányság iránt akkor az vagy. 

Sohase feled, ha fehér boszorkány vagy senkinek se árts. 

Manifesztációval se! Igen. Azzal is árthatsz másnak, de ezt megint fel fogom tenni tiktokon. 

Ide megint a saját példám tudom hozni. Tavaly mikor kerestem valakit az interneten pont a manifesztel kapcsolatban véletlen másba botlottam.

Olyan kisugárzása van a férfinak kép által, hogy rögtön lefagytam és azt éreztem: Úr isten! 

Bejelöltem mindenhol ahol megtaláltam, két platformon is írtam rá, lenne-e esetleg kedve ismerkedni. 

Aztán láttam farkas van kitéve facebookon, a vándorló palotát szereti szóval sok lenne a közös képek alapján. De ez a valóságban közel sem biztos.

Tudod miért nem kezdtem manifesztálni, hogy írjon nekem?

Mert tudtam, ha dolgunk van együtt ő maga fog keresni. Nem kell ehhez semmilyen mágia, varázslat, manifesztáció.

Ráhagytam. Mert tiszteltem ismeretlenül is. 

És itt ez a lényeg. 

Hisz ki vagyok én, hogy ilyen eszközökkel felforgassam az életét? 

Aztán kiderítettem, hogy nem csak a távolság, a kor is akadály lehetne. Majd elengedtem. 

De ahogy neki megvolt az a hű, azt a mindenit kisugárzása, biztos vagyok benne az én korosztályomban is lesz ilyen. Meglesz az a Lovag☺

Ugyan ezt gondolom bármivel kapcsolatban. Ne azt a bizonyos embert akard megszerezni. Hisz van valaki, aki rád vár. Valaki, akiben benne van minden amire vágysz.

Itt gondolok, a belő tulajdonságaira majd a külsőre.

Ne azt kérd, hasonlítson példa Jason Momoa színészre.

Próbáld elképzelni azt a férfit akivel mindennap, feltudnál kelni, szerelemben, boldogságban, megértésben.

Próbáld elképzelni, mit dolgozik az igazi.

Főz, lehet pincér, vagy bolti eladó?

Mi iránt érdeklődik: hobbi, sport.

És így tovább.

Mint látod, bármiről is legyen szó boszorkányság címe alatt, mindig gondold végig, mit csinálsz.

Soha, ne árts senkinek. Hisz ha dolgotok van egymással, a sors úgy is összehoz.

Emberként, és boszorkányként főleg meg kell tanulni elengedni, elfogadni és tisztelni. Plusz, nem nagyon a szívre venni. 

Ehhez az önfejlesztés szükséges mely mint kezdő, mint régi motorosoknak, úgy gondolom szükséges és elhanyagolhatatlan a fejlődéshez.

Ahogy a meditáció is.

Plusz az árnyék munka.

Szóval visszakanyarodva az elejére. Mint látod, azért picivel komolyabb dolgokról van szó, mint a meggyes rácsos receptje. 

Nem kell véresen komolyan venni, de tudatosan kell hozzá állni. Nem esztelenül, hisz minden tettnek amit teszel következménye lesz. 

Amit duplán ne vegyél komolyan:

Lesz olyan, főleg ha nyilvánosan is foglalkozol a boszorkányságról aki valószínűleg nem tetszését fogja nyújtani. Főleg aki mélyen hívő.

Erről is már korábban írtam itt.

A lényeg, amíg fehér boszorkány vagy, lehetsz keresztény és más is.

Én úgy gondolom, ha valaki képes szétszedni és úgy foglalkozni ezzel a dologgal, akkor miért is ne. Én is keresztény vagyok, de a természetben való imádkozás valahogy közelebb áll hozzám, mint a Templom falai.

Amíg a két Isten hitet szét tudod szedni, amíg tudod úgy kezelni, hogy ez egy érdeklődés, a lelked egy része, addig úgy gondolom, semmilyen Istennel szemben való súlyos dolgot nem követsz el.

Hisz nem vagyunk egyformák, és Isten pontosan így teremtett és szeret minket. 


 

Lista akiket követek:

Könyvek:
Lidia Pradas: Boszorkányok megtalált varázskönyve - Mágikus gyakorlatok és varázslatok a benned élő boszorkány felébresztésére
Kiss Judit Ágnes: Bűbájoskönyv
Sarah Bartlett: Varázskönyv
Richard Webster: Gyertyamágia - Szertartások, varázslás, védelem
Richard Webster: Amuletek és Talizmánok
Petra Sonnenberg: Nagy ingakönyv
 
Nekem még Pluszban: 
Josef Machynka: Ibisz Tarot - Kártya és könyv
Arthur Edward Waite: Eredeti Rider Tarot
Colette Baron-Reid: Segítő Állataink Szellemének üzenete
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr2418143462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása