Gondold végig

2022/06/17. - írta: kiscsillag_86

 

Éppen a Bűbájos könyvembe keresgéltem a teákhoz leírást, mikor a sokadik oldal után szembejött velem az örök kérdés.

 

Be tudom vonzani az igazit? Van rá valamilyen mágia?

Nos, erre csak azt tudom neki futásból hozni, amit a Lovagom egyszer álmomba mondott, pont azért mondta, mert kérdeztem tőle, miért pont most újra és miért nem rögtön emberként?

 „Csak annak az ajtaján léphetsz be, aki beenged. Ha az ajtó zárva van, hiába dörömbölsz, akarod kikényszeríteni akaratod, nem fognak ajtót nyitni neked. És miért nem rögtön emberként? Mert még nincs itt az ideje, még arra érnünk kell. ”

Na ezért járok fel Budapestre, hogy ott legyek annál a bizonyos Isteni időzítésnél. Ugyanis úgy érzem mi nem neten fogunk összetalálkozni. De persze a sors dönthet máshogy.

manifesztációval kapcsolatban egy nagyon jól összerakott videót tudok ajánlani.

https://www.youtube.com/watch?v=LaldhwDFQUU&t=403s

Mágia

Nagyon, nagyon sok oldalt látok nap mint nap, akik sok pénzért bizonyos szolgáltatásokat kínálnak.

Gondold végig. Nem csak a pénz miatt.

Megkapod a kiszemelt személyt. Aki, mondjuk tök véletlen jött szembe veled az utcán, közösségi hálón, de konkrét alig tudsz róla valamit, vagy nagyon keveset.

Biztos tönkre akarod vágni az életét?

Tételezzük fel, sikerül a dolog. Ha mágiát alkalmaztál (főleg feketét az nagyon durván visszaüt), nem hiszem, hogy arra van szükséged ráadásul plusz egy személy életét tönkre teszed.

Én azt tudom javasolni, - hidd el saját tapasztalat nem rég történt velem is, de erről lentebb – egyszerűen engedd el. Ha dolgotok van egymással, az élet, a helyzet, a sors megadja majd a Ti találkozótokat. Ha nem, engedd el, és legyél boldog mert ő is az, a kis magán életével aminek NEKED nem adatott helyet.

Fogadd el. Engedd el. Élvezd, hogy boldog.

Te is az leszel, csak mással. Lehet nagyon fog hasonlítani a szerelmed arra a bizonyos emberre, lehet nem. Lehet ismerni is fogják egymást a kiszemelteddel így később újra képbe jön mint egy jó barát, lehet nem.

De, azt sose feled! ÉS kiemelemSOSENe legyél Isten, se Ítélkező.

Ha látsz valakit, engedd el, ne gondolj arra hű de jó lenne, azzal lehet bevonzod, és újra megint lehet ártasz.

NE.

Egy kikényszerített kapcsolatban lehet te jól érzed magad, ő viszont csak egy darabig és nem lesz szívből jövő. Egyszerűen azt fogja érezni veled kell lennie, de nem a szívével hanem az érzet fogja irányítani.

Drasztikus leszek és bocs, de tényleg ilyen. Durván ez az egész - kivéve a manifesztáció ahogyan a videóba is elmondja a Hölgy - olyan mintha megerőszakolnád a másikat. Hisz ő nem biztos, hogy akar téged. Ha meg igen és észrevesz úgy is nyitni fog feléd. És akkor a Lovagom is idézemHa kinyílik az ajtó akkor van helyed. 

Szimplán, csak engedd el és köszönd meg: Köszönöm, hogy szembe jöttél velem, vigyázz magadra, általad gazdagabb lettem.

És akkor az én Példám. Bizony, bizony én is jártam így sőt.

Ha lépten nyomon valahogy szembe jön velem a kép, basszus még mindig zavarba hozz. Na és azért ezen sokszor elgondolkozom így lassan 36 éves fejjel, hogyan tud valaki ennyire zavarba hozni?

De én ezt lerendeztem, elintéztem, és elengedtem, mert hiába ülök tűkön, előbb nem történik semmi. Szóval, hagyom a kis medrébe a dolgot, aztán, majd elválik.

De elengedtem és bevallom az elején - három napig, nagyon durván rezegtem a dolgon – konkrét pörögtem éjjel az ágyba és kattogtam – amit bevallom magamnak se tudok megmagyarázni, de.

Aztán csak sikerült elfogadni a dolgot, és túljutni ezen. Viszont, nem vágom miért hoz zavarba, még mindig… „Lehet nagyon az ideálom? Örök kérdés marad…”

Izé, megint. Szóval, mit is akartam ide írni… :D

Na jó éreztem, hogy az aljára kell tenni ezt a témát, szóval befejeztem xDDDD

A lényeg, senkinek se árts, ha nektek majd fellobban az a bizonyos bumm láng, tudni fogod, addig meg. Hát látod. : ))))

Nevess egy jót és engedd el. :D

Majd lesz valami. xD

2021. okt. 18.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr4318143470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása