//Part 2//

2023/12/17. - írta: kiscsillag_86

Íj 

1780cc7128d3b164936459198615.jpg

 Tehetetlenségemben és persze elkeseredésemben otthagytam Hádészt. Csak egy idő után vettem észre, hogy mérgemben trappolok a lépcsőn lefelé, majd egy ajtónak hála kiértem a hátsó udvarba. Az első ami rögtön fogadott, a temérdek rózsa. Mindenféle színben, a második egy céltábla aminelőtt egy nő állt. Nem is akárki, és ha nem ismerném a hírnevét olyan jól, akkor nem csak ledöbbentem volna, le is cövekelnék.

– Artemisz? Tényleg te vagy?

– Mármint ha most azzal jössz, hogy az aki a Hold, a Vadászat és az Íjászat szűz istennője, akkor itt hagylak, és felöntök a garatra Dionüszosszal.

– Nem. Engem az érdekel mit keresel itt? 

– Hmm, jó kérdés. Mit is keresek? – tette rá ekkor kezét az állára. Közben másik kezével letette az íjat, amivel még előbb lőni akart, a közelébe lévő diófából faragott asztalra.

– Meglátogatom a fogadott bátyám.

– Mármint Hádészt? – Arra gondoltam, hogy én iszom le mindjárt magam. Mármint, de most komolyan. Artemisz mint Hádész fogadott kishúga. Keserűségemben még el is kacagtam magam.

– Nem minden az aminek látszik, hercegnő – jelent meg egy ravaszkás vigyor az arcán, majd otthagyott. Nem szokásom sokkot kapni, de úgy éreztem magam mint egy öreg számítógép, aki kékhalált kapott és vár a rendszergazdára, hogy össze kanalazza. 

Kép: pixabay

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr218283033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása