Boszorkány Ünnepek

2023/06/12. - írta: kiscsillag_86

Miután megismerted a Boszorkányság történelmét és kaptál egy kis útravalót ideje, hogy beszéljünk a legfontosabbról.

Ha érdeklődsz a téma iránt a tanulásod és képzésed érdemes a Boszorkány ünnepek felé fordítanod.

És, hidd, el megfogsz lepődni mennyi mindent csináltál eddig is tudat alatt. Én így jártam, és akkor jöttem rá végleg: Én is Boszorkány vagyok.

Sorrendben:

Imbolc – Február 1-2

Ostara – Március 21 -23

Beltane – Április 30. naplementétől május 1. naplementéig.

Litha – Június 20-22

Lughnasadh – Július 31. naplementétől augusztus 1. naplementéig.

Mabon – Szeptember 22-23.

Samhain – Október 31. naplementétől november 1 naplementéig.

Yule – December 20-22 körül.

 

Mindegyikről bővebben itt találtok infót.

www.annwn.hu/panteon/festivals

nov 10, 2022

17264c4dce21fdd0957804139631.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7118144814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása