Boszorkányságról dióhéjban

2023/06/12. - írta: kiscsillag_86

2022.04.12.

Rengeteget gondolkoztam ezen, de végül még is a másik részem döntött. Úgy érzem, erről kell írnom, mert sokan eléggé téveszmékben vannak és szeretném, ha az én szemszögemből is tudnátok kicsit dönteni.

A tiktokon nem is olyan rég, pontosan nem tudom már leírni, pedig direkt erre a cikkre fotóztam le a képet, de a telefonom nem rögzítette. Lehet ennek így is kell lennie. Ki tudja.

A lényeg, a lényeg, spiritualpiscesbae egyik videója alatt volt egy olyan hozzá szólás, hogy Isten kegyelmezzen neked, vagy ilyesmi. És tök jó ahogy le kezelte, hogy nem hisz benne. Ugyan akkor erősen elgondolkoztatott a történés.

Szóval kezdjük is akkor. Akár tetszik a kőkemény hívőknek, akár nem, itt 2022-ben a Boszorkányság iránti érdeklődés, és annak gyakorlása igen is újra fénykorát éli.

Én a magam kis felfogásával úgy gondolom, mindenki az iránt érdeklődik, ami segíti a saját kis útjának a fejlődésén.

Én keresztényként (IGEN megvagyok keresztelve, hűűű és még gyakoroltam is iskolásként bizony, SŐT! Most is betérek egy templomba és jéééé aszta kutya bajom nincs tőle, de erre lentebb rátérek bővebben) nem tartom normálisnak, hogy anno, azért mert valaki nem akart keresztény lenni, mágián megégették és rávágták, hogy az ördögben hisz és pogány...

Engem, réges –régen arra tanítottak Hittan órán, hogy a Jó Isten szereti minden gyermekét. Egytől - egyig, teljesen mindegy milyen.

Most már, nagyon sokan, ahogy én is, elfogadom, vannak Szivárvány családok, és azonos nemek közti szerelem is. Ha ezt sok helyen elfogadják, sőt! Támogatják és védelmezik, akkor a Boszorkányság miért ne lehetne normális?

Amúgy is a magam részéről azt gondolom, hogy ha valakit érdekel ez a dolog, nem kell rögtön, a legrosszabbra gondolni. A boszorkányságnak sok féle ágazata van és abból is a jó Boszorkányok alapból felesküdnek arra, hogy soha senkinek nem ártanak.

Én személy szerint, hiszek az Angyalokban, a Jó Istenben, sőt még Bibliám is van. Ugyan akkor megvan a saját magam kis hit világa, ami kicsit inkább Egyiptom és Bastet felé húzz. Sőt úgy érzem az igaz szerelmem is akit várok, ő is ez iránt fog mármint Egyiptom iránt érdeklődni.

Nagyon szeretem a gyógynövényeket és az ásványokat, nagyon hosszú és fájdalmas út van mögöttem mire konkrétan leesett, hogy igen én is egy Boszorkány vagy is Bűbájos (mert legtöbb helyen úgy hívják) vagyok.

Szóval engem totál lesokkol, hogy van valaki ennyire szentfazék és ennek még hangot is add. Attól, mert van egy Isten hitem attól még más is érdekelhet. Én úgy gondolom, eleget fáztam fel anno a templomba és jártam mindennap vasárnap, hogy így megengedjem magamnak ezt is. Ettől nem leszek más, rossz egyáltalán nem. Én lennék az utolsó, aki akárkinek tudna ártani szánt szándékkal.

A magam részéről ez tök normális, sőt örülök is és inkább költök ásványokra, füstölőkre, mindenféle boszorkány cuccra, mint felfázás gyógyszerre amit a hideg templomba szedek össze.

A Boszorkány énemről:

*Álltalában megérzem ha más is az.

*Érzem ha valaki mágus, vagy mágiáával foglalkozik (bár van aki tökéletesen profin berejti eme részét)

*Van egy macskám a neve Cirmi, szürke színű. Két évvel ezelőtt egyszert csak itt lett, mintha mindig is ide tartozott volna. Azóta velem van.

*Szeretem a gyógynövényeket

*Ásvány mániás vagyok

*Régen nagyon sok Egyiptommal és Írországgal kapcsolatos álmaim voltak, innen ered az Egyiptom és Ír szeretetem.

*Régen volt egy Anubisz, Bastet és Hórusz szobrom amiből csak Bastetett kaptam vissza.

*Nagyon szeretem a réteket, a mezőt és erdőt

*Van egy kedvenc fám Pilisszentlászlón ami körül rengeteg virág szokott nőni. Az oda vezető útról tudni kell, hogy ha megérzel dolgokat nagyon para amíg oda találsz olyan érzésed van mintha órákon át sétálnál.

*Nagyon szeretem az egyiptomi dolgokat, most már sajnálom, hogy mikor iskolás voltam nem lógtam többet a Szépművészeti múzeumban.

*Nem szeretem a Fekete színt. Számomra a gyászra emlékeztet.

*Nem vonzzanak a csontok. Sőt ha lehet kerülöm őket, főzésnél is minnél gyorsabban igyekszek megszabadulni tőlük.

*Megérzem a vihart, az esőt és a szelet.

*Szeretem a virgokat, a tavasz illatát, mivel tavaszi gyermek vagyok. Ennek különlegessége, hogy a ledkedvesebb hónapom még is az Ősz, mikor mindenféle szímben pompázznak a fák levelei és séta közzben érzed a sütőtök illatát és a szegfűszegét.

*Taszít a fekete mágia, kerülöm is nagy ívben.

*Leginkább a gyertya mágia vonz, és a gyógynövények, mikor kérek mindig védelmet kérek a gyermekeimre.

*Régen próbáltam manifesztálni az igaz szerelmet, nem sikerült.

*Még mindig várok az igazira

*Szeretem mindent ami szép, hiányzik a szerelem ezért sokat sírok úgy, hogy senki sem tudja, - még a legjobb barátnőim sem-. A gyerekeknek ha látják ilyenkor azt mondom, hogy anyának belekerült valami a szemébe. Ritka ha nagyon kiborulok akkor is inkább elvonulok, hogy ne lássák.

*Nyáron nagyon sokat nézegetem a csillagokat mikor elalszik a két gyerekem és arra gondolok, hogy vajon most valaki valahol ugyanígy tesz-e és vajon az igaz szerelmem is éppen nézi -e akárhol is van.

*Hiszek erősen abban, hogy még leszek szerelmes, ez a mostani életszakaszomban nagyon sokat segít és támogat.

*Nagyon magányos vagyok és rengeteget vagyok a gyerekek mellett is egyedül.

*Hiszek a véletlenben és abban, hogy mindennek megvan a maga helye és ideje.

* Számomra ez az állapot is rengeteget segít a kialakult helyzetemen és támogat, ugyanúgy mint az írás és a hobbi kézműves dolgaim. Ez az én részem, ugyan akkor nem terjesztem magamról ugyanis félek, hogy megvetnének legtöbben továbbá úgy érzem, hogy akinek fontos leszek az szeretni fog így is, egyedül még olykor az Instagrammon említem meg ezt az oldalamat is.

Még én sem igazán tudom, így utána nézztem a dolognak. Tehát Boszorkányok fajtái:

Bővebben itt:

Amit innen kiemelek csak a lényeg:

~Nomádok, sámánok~

~Woodoo~

~Wicca~

~Tündér boszorkák~

~Természet, és elemi boszorkányok~

~Sötét boszorkányok~

Innen leginkább az elolvasás után a Wicca állna hozzám közelebb.

Itt meg:

Egy iszonyatosan hosszú listát találsz.

Innen nekifutásból Egyiptomi boszorkányság: Varázslatos gyakorlók, akik az ősi egyiptomi istenségeket és varázslatokat építik be arzenálukba. Beépíthetik a wiccan hagyományokat is.

Zöld boszorkányság: Olyan boszorkány, aki varázslatos gyakorlata olyan dolgokra épül, mint a kertészet és a gyógynövényzet.

Kristály boszorkány

A kristályboszorkány gyakorlatát a kristályok felhasználására összpontosítja. Ezek felhasználásával növelik és koncentrálják az energiát széles körű alkalmazásokhoz, ideértve a gyógyítást, a védelmet és a jóslatot.

És akkor ezek után ha keresztényként is ittmaradtál megosztom veled egyik,

Nekem amúgy a mai napig kedvencem:

Zsoltárok 23:1-6

Dávid zsoltára.

Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm. Fűves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem. Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért. Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem. Asztalt terítesz nékem az én ellenségeim előtt; elárasztod fejem olajjal; csordultig van a poharam. Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján, s az Úr házában lakozom hosszú ideig."

Én a magam részéről amúgy így szeretek a legjobban imádkozzni:

Úgy érzem ahhoz, hogy Istent közel érezzem magamhoz nem szükséges Templomban lennem, a természetben is meghallgat.

1725d36c6db7ada0341360909484.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7218144768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása