(22.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 
  Mai napon kicsit zsúfolttá vált a reggel. Felhívtam az Sztk-t még is hol csinálják a Down szindróma szűrést. A sokadik telefonálás után – már kezdtem érezni éljen folytatódik a kálvária ezért csúsztam le a 12. hetiről, végre valaki tudott segíteni.
Éljen!
Átrohantunk hátha, ebből már kicsúsztam mondta a megértő és kedves hölgy viszont a 16. héten eltudják végezni. Éljen! Lehet fizetni, mert fizetős vizsgálat, de legalább a sokadik tégla után sikerült.
Most az ultrahanggal vannak problémák, mert fölhívtam a nőgyógyászatot időpont miatt múltkor ezért is kaptam a szidást, hogy nem jelentkeztem be. Most a nőgyógyászaton közölték, 16. héten ultrahangot nem csinálunk. OMG tudom, van már egy gyerekem, de a dokinő kérte istenem -.-’’
Komolyan ez az egészségügy kezd olyan lenni, mint a kormány. Éljen, ügyesek vagyunk, tapsoljunk minden tiszteletem tényleg azokért akik vért izzadnak küzdenek értünk, de ez a fejetlenség…
Szóval, hazajöttünk, ebéd, ettünk most pihi. Aztán kitalálok valami foglalkozást is.
  Na szóval ez volt, és így telt a mai nap. Mára pár dolgot hoztam mi mit is csinálunk mikor bent vagyunk és ügyködünk.
2020. ápr. 21.
Címkék: 2020
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr5418174154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása