(32.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

 Hali!

dandelion-8018952_1280.jpg

Nem, most nem sziasztok, napok óta nyom ez az idő, nem vagyok jó passzban szóval simán Hali.

Írhatnék pár sort mi minden történt velünk, de megmondom az őszintét most marha unalmasak vagyunk nektek. 

Mindennap ugyan olyan. Felkelünk, rajzolunk, foglalkozom vele, játszunk, főzés ha kell, mosás ha kell, takarítás ha kell. Nem utolsó sorba ha menni kell valamiért Dunaújvárosba akkor oda. Nos, igen oda tartozunk és azért emelem ki mert lassan fél időben leszek, ott fogok szülni és bizony, bizony véleményt fogok írni a bent létemről ha valami olyan lesz. Persze bizakodom a legjobbakban és abba, hogy minden fain lesz, de azért legyünk reálisak.

Szóval vizsgálat… Kértem időpontot mert ott kell kérni, nem a választott orvosomtól, nem ő mondta. Egy nagyon szimpatikus úriember vette fel a hívásom ki közölte nem tudja a dokim hogyan lesz beosztva ( őszintén ha lottón indulnék erre tennék, ezt már annyiszor halottam a lassan öt hónap alatt, hogy szonátát is énekelhetnék…), de beír jövő hétre. Nos, mondhattam volna, hogy de a dokim ragaszkodott a 20. héthez stb., aztán kapcsoltam. Minek görcsöljek? Idáig is mindig volt valami, kaptam a leszidást, volt ami nem az én hibámból volt tényleg. Pl, hogy a 13. hét lett a 12. helyett. Na bumm, elmentem, megcsúsztam, végül meglett a Down eredmény, közös hiba volt

Ott hagytam a naptáram végül a párom szekrényénél ott van éjjeli lámpa, ott írok be rá mindent ahova mennem kell, a drága kicsi fiam meg elvitte nézegetni. Most már a mikró tetején pihen a naptár, de értitek…

Nem hónapokat késtem, és ha az első gyerekem lenne, jogos lenne, de megmondom őszintén sokszor a fiammal sem volt az a bizonyos időpont szent és sérthetetlen…

Szóval visszakanyarodva oda, hogy informáltam a  párom, mire ő kiakadt, hogy most mi lesz? Mi lesz? Semmi drága.

Én sejtettem, hogy ez lesz, végül máshoz kerülök. De ha ez az ára annak, hogy a másik doki ennyire be van táblázva… Én nem fogok lecsúszni újra az időpontról, akkor járok máshoz, ennyi.

Szóval amúgy is az adott vizsgálatot a 18, 19, és 20. hétbe lehet megcsináltatni, jövő héten lesz 19 hetes ideális. Ha valami nem tetszik, mobilszámom ott van csöröghetnek – sztem nem fognak…- de a gyereknek nem tudom megmondani, hogy – szívem a dokink nem tudom mikorra van beosztva…

Ennyi.

Ezen kívül semmi extra. Ja igen unom, hogy marhára egyedül vagyok, nincs kivel csevegni, hiányzik az emberi kontaktus. Elvagyok otthon, de nincs kivel csevegni. Azért olykor jó lenne. Sokszor érzem magam magányosnak, és hiába a takaró kötés, a regény írás, az olvasás, a fiam, az emberi kapcsolatokat nem lehet pótolni.

Anno mondták, járjak el ismerkedni. Pf… akkor sem ment, most járvány volt, - max neten tudsz xD – kezd beindulni az élet, de így se nagyon fogok e - miatt eljárni.

Szóval amúgy ennyi, próbálom magam vidítani – Balázs show… hát komolyan, ezek a beszólások, na majd talán külön poszt erről… xD –

A Baba Mama modulba viszont bővült pár dolog:

16. Hét

17. hét Quartett teszt eredménye

Terhességi kisokos

Kelengye Lista

2020. máj. 21.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr4618174544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása