(30.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 Sziasztok!

blue-butterfuly-8028888_1280.jpg

Nos, mint látható a Blog elért a Bűvös 30. bejegyzéshez. Ez alatt voltak hol többen, hol kevesebben.

Én továbbra is itt vagyok és hírt adok rólunk. Be kell valljam azt hittem kedd van, egy napos csúszásba voltam amíg az értesítést meg nem kaptam hogy ma hozzák a csomagom a Brendon áruházból.

Az ígért időre itt is volt nagyon meg vagyok elégedve a Gsl-es szállítóval és az áruházzal is.

Hétfői jó időhöz képest kedden nagyon rossz idő volt, front is volt, szél is fújt, tiszta hideg idő volt. Lehet ez az oka az egy napos csúszásomnak is.

Gyorsan telnek a napok és ma már 17 hetesek vagyunk. Repül az idő. A szükséges nagyja már megvan.

Három rugi három kombidresz, kesztyűk, szóval majdnem minden. Már csak pár apróság és lassan már csak négy hónap.

Várom már, akár fiú akár lány, imádom. A hétből két három nap rám hozza a frászt azzal, hogy valami baj van. Közbe persze nincsen.  Csupán nem szereti a frontot, de melyik baba szereti?

Most pár napig volt eper a párom hozott, én leszeretem turmixolni, átszűrni akkor a káros magoktól megszabadulok tejet adok hozzá, igazi vitamin bomba.

Van aki azt mondta, meg írta úristen ezt sem lehet. Na figyu. Amíg valami fitnesz lady – bocs nem tudom a neved csak futólag láttam a viódeód – de benne simán a málna  a regeli műzlibe benne szerepelt, addig én átszűrve tejjel simán ihatom az epret.

Az NTS-sekről ne is beszéljünk. Az egyiknek a giga Milkás csoki, a másiknak Fanta valami nasival, nem tudom pontosan mi volt, de ropogott és marha édeskés illata volt, a harmadik kóla meg gumicukorral… addig én -  éh gyomor vérvételre várva – ó, köszi odafigyelek a cukorra tényleg volt egy idő, hogy nagyon cukrosan ittam a teát aztán a  szervezetem küldte  a figyelmeztetést, hogy ez így nem jó és akkor le is álltam. Azóta cukorral tényleg csak reggel és nagyon keveset, napközbe cukor nélkül iszom, de leginkább bubi mentes vizet fogyasztok. Napi egy maksz két capucsino tejjel.

Szóval a vitamin bomba elfogyott, karfiolom van egy még, abból csinálok még egyszer karfiol csőben sütvét.

Aztán majd kitalálom. Na mára ennyi, nem sok holnap majd hátha hozzák az írószereket és akkor jobb lesz picit.

Addig is, legyen szép napotok.

2020. máj. 13.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7818174534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása