(33.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 Sziasztok!

heart-7004820_1280.jpg

Az igazság ez már rég megíródott akkor mikor aktuális volt, de aztán láttam, hogy a látogatottsági ráta keményen 0. Ekkor megálltam. Felettem a megemlékezős kinézetet és vehetjük úgy is keményen egy hónapig megemlékeztem.

Persze történt dolog. Kiderült, hogy a pici nem 23 hanem 22 hetes. A főorvos ránk páráztatott közölte csak 17 hetesnek tűnik a gyerek mikor már java 21 hetes voltam. 

Aztán a dokim is közölte biztos félre értettük egymást a főorvossal. Valaki elszámolt valamit, mert a gyerek méretei és a dátum alapján 20 hetes voltam, és a mérések passzolnak a 20. hetes babához.

Fain,ha nem ez a doki lenne most azt írnám tele van a nem létező tököm Dunaújvárossal. Azzal, hogy sehol egy segítőkész ember, a legtöbben úgy néznek rád mint a véres rongyra. Konkrétan túlélni lehet az ott létet akár öt percre mész akár fél napra.

Persze a doki se szent, ő is álltalába mindig megfeledkezik rólunk, szóval adok neki még egy esélyt mert marha alapos amúgy, de teljességébe elegem van a  rémhírekből, abból, hogy itt konkrétan semmit sem kapsz, a koszt is jó rossz, és ahogy lehet kivágnak. A Csecsemősök csak vannak, és ha segítséget kérsz jó, hogy nem küldenek el azzal a jeligével: Öcsém nem én kértem, hogy itt szüljél…

Szóval, mind emellett a családom költözik. Eladták a házat, a házat mely sok rossz és sok jó emlék bölcsője. 

Ahol a regényírással szálltam, ahol a kedvenc fám van, ahol sok olyan helyet ismerhet ahol sétálni lehetett. Vegyes érzelmek ezek, de nyitni kell az újnak. Kirándulni még visszatérhetünk a gyerekekkel majd. És Szentendre, mindig a szülővárosom lesz, oda kötelezően visszafogok járni.

Mi mást is írhatnék. Szezon van. a párom lót fut, intézi a takarmányt. Ellenek a tehenek. A legutolsó eset óta, hogy éjjel elvittek két bárányt és egy anyabárányt úgy döntöttük elég volt. Nm ezért tartunk bárányokat, hogy más elvigye röhögve. Szóval az egészet eladjuk.

Aztán ott a gyümölcsös, az is tönkre ment, mint a meggy, mint cseresznye. Kajszi barack 0, Őszi jó ha lesz. És akkor ott a genetikai kukorica ami inkább gazos minthogy lenne valami látszatja bár már címer is van az egyik táblába lehet címerezni, tele szúnyoggal.

Annyira szar, hogy azt is jövőre befejezzük. Örülök, ha a termények kibírják a páromnak abból van a  legtöbb haszon. Ha az tönkre megy, idén éhezni fogunk.

Ilyen ez a gazdaság nem erre számítottál mi? Azt hitted, hogy azok után csupa jó hírt írok ide.

Áh, az egészet megkenem egy mai fogorvosi látogatással, egy foggal indultam, de ma kiesett a másik azt kellett ellátni, a végén gyökérkezelés lesz belőle majd, mert most még annyira vérzik, hogy nem tudja ellátni, szóval itt ülök egy rohadt vattával a nyitott fogammal és imádkozom, hogy semmi fertőzést ne kapjak el terhesen…

Ja és persze a magán dokinő be van táblázva szóval 15 – nél előbb ne is számítsak egy esetleges tömésre…

Ha túléltem ezt az egészet írok, ha csak előbb valami nem lesz.

Ezen a héten töltöttük a 23. Hetet, ugribugri szerencsére aktív. Remélem semmi baj nem lesz...

2020. jún. 3.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr5718174556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása