(2.)

2023/07/08. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

Sziasztok!

 

Délelőtt nem volt időm. Reggel vérvételre kellett mennem, majd aztán anyósomnak kellett segítenem, elküldeni a távoktatásos anyagokat.

Hazaérve pihentem egy nagyot, majd felébredés után megcsináltam a borsófőzeléket.

Pár falat után, neki ültem az Óvi házi feladatnak, erre volt már korábban egy mappa készítve. Abba rendszerezem most a dolgokat. Leírtam mindent, meg rajzoltam is. Ha hazajön, lesz mit csinálni. Most meg itt vagyok és pötyögök.

 

Hát nem valami forgalmas az életünk. De most járvány van, szóval otthon csücsülök.

Mivel otthon vagyunk, és ugye párom sem tud hova mozdulni a rossz idő miatt, így filmezni szoktunk.

Az eltelt két nap alatt az https://online-filmek.me oldalának köszönhetően tegnap a Sonic került megnézésre, ma meg a Bloodshot filmet.

 

Sonic grafikára nagyon jó lett, szerintem igazán kis cukiság lett a maga nemébe, bár úgy éreztem többet is kilehetett volna belőle hozni.

 

A Bloodshot filmet nem láttam, - akkor pihiztem - de tudtam párom neki fog ülni és mikor felébredtem mesélt a filmről. Ismét egy film, ami megint Vin Dieselre lett ráépítve, de sok minden maradt nyitva.

Ez az a tipikus film, ami bevisz az erdőbe és aztán magadra hagy. 

Mindenkire ráhagyom megéri-e végig nézni, a párom úgy érezte, hogy erre nagyon kár lett volna mozira beülni /ha lehetett volna.../

 

Mindenki döntse el, megéri-e végig nézni.

 

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7118162806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása