(29.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 Sziasztok!

margaret-8040217_1280.jpg

Kimaradt jó pár nap, ez leginkább a frontnak köszönhető. Tegnap sem voltam jól, így sajnos kimaradt megint. Ma megrendeltem a babához pár dolgot.

Már csak a hálóing, egy köntös, melltartó, babapulcsi hiányzik, a többi megvan. Szeretnék még egy új komódot, a régi elég… szóval öreges.

A tetőterasz beépítésének is lassan neki kéne állni, oda akarom kitenni az „öreg” cuccokat, hogy jobban elférjünk.

Ha megjön a rendelés megmutatom én mit rendeltem. A bornprixen akartam a pizsamát beszerezni, de már nem volt olyan amilyet akartam. Na majd következő hónapra marad.

Így is sok mindent sikerült megvennem, van amit e-mag itt papír írószert, van amit whisről, baba sapkát – egyszerűen lehetetlen az újszülött méretbe normális áron megfogni, melltartó betétet, stb.

És a brendon oldaláról meg, három rugit, három kombidreszt, krémet gyulladásra, krémet popsira, egy csomagot melybe van egy mellszívó, hűsítő és pár eldobható melltartóba betét.

Rendeltem két cumit, de ha nem fogja igényelni az se baj, de vész esetére az is jó.

Meg persze két cumisüveget.

Szóval a két havi spórolt pénzem el is fogyott, de nembánom, majdnem minden megvan. Majd jövőhónapba megint a maradékot beszerzem. Hátha addigra lesz olyan pizsama amit kinéztem.

Na jó, megnézem van egy régebbi pizsamám, itt – ott picit sérült menthető –e ha igen, kimosom ezzel is beljebb vagyok.

Amúgy telnek a napok, csak a front ne kínozna ennyire. Ti érzékenyek vagytok a frontra?

Van esetleg műtött sebetek, ami mai napig fáj? Nekem igen, például vakbélműtétem helye ha nagyon durva időváltozás jön pedig 18 voltam amikor műtöttek vele.

2020.05.10.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr2518174526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása