(4.)

2023/07/12. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

Sziasztok!

 

Nos, két Css kódot sikerült összeházasítani, / g - portál oldalára / ismételten sikeresen. :D

Maradt a letisztult, egyszerű, de nagyszerű és a kissé egyszerű de nagyszerű színes baba színű csoda. :D

No, bevallom én magam részéről lassan hat éve nem csináltam ekkora trollkodást de! De összehoztam őket, és szeretik egymást.

 

És úgy döntöttem, hogy akkor ez marad. :D

 

 

Megmondom őszintén az előzőt is szerettem, de nekem kisgépem van. Ez annyit jelent, ha bármit akarok, ide posztolni, vagy a portálon belül dolgozni, akkor a Nagyítást le kell vennem 80%-ra.

Ez igen zavaró sokszor mert azt hiszem egy adott bejegyzés nem látható, közben meg igen csak nem mindegy honnan nézed.

80%-ról vagy 100-ról. Persze, nem vagyok én hanyag, csak konkrétan kifáraszt, a folytonos levesszük, feltesszük méretet.

Ebben a kinézetben ez már a múlté. Végre dolgozhatok, Bloggolhatok, nem zavar és tetszik is. Azt nem tudom, mennyire van elcsúszva eredeti nagyobb képen, de nekem most ez így egyelőre jó.

Ha később, valamikor futja egy nagyobb laptopra akkor már minden más lesz.

 

De addig ez van. Még mindig jobb mintha nem lenne gépem. ;)

 

2020. márc. 25.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr5118165388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása