(5.)

2023/07/12. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 

  A mai nap is eltelt. Napközben végre az idő úgy engedte, hogy sikerült elmosogatnunk a disznóvágás után. Bár nem tudom mi a köze a jó időnek, a pincébe is meglehetett volna tenni. A nagy részét, így vagy úgy de velem mosogatta volna el anyósom. Gondolhatod.

Az egész éjszakám tropa a front miatt, alig aludtam, hulla vagyok, egy idő utána  derekam már könyörög, hogy ne hajolj többet. Próbáltam úgy mosogatni, hogy ne terheljem magam, de a derekam még jobban nyivákolt.

Ez van, alapjában is sikerült elaludni, meg még ez is. De túl vagyok rajta.

Mivel tegnap a gyomrom iszonyat volt így visszanyúltam a jó régi bevált trükkhöz, amit az elsőnél is alkalmaztam mikor ilyen volt. Tejbegrízgyártás. Párom jön be, mondja ott a bableves, ott a rakott krumpli. Jaj istenem kímélj. Nem akarok mást, csak kímélni ma a gyomrom.

 

  Én bealudtam délutánra, mikor megébredtem akkor pucoltam kis almát. Az most jól esett.

Épp várom, hogy keljen a tészta, kenyeret fogok sütni, elfogyott.

 

  Na igen, a net másról sem szól, csak új őrület a gyártsunk magunknak kenyeret. Nálunk, ha úgy volt, sütöttem. Főleg ha ünnepekkor úgy jött ki, a boltok még zárva voltak. Semmi gond. Élesztő van, liszt van, víz van, már csak idő, türelem.

 

  Valamelyik nap majd a Szódabikarbónás kenyeret akarom majd kipróbálni. Az Liszt, víz szódabikarbóna. Sok helyen írják íróval, meg tejföllel.

Valaki krumplis verziót ajánlja.

Na majd én a sima verziót letesztelem.

Ma picit melegebb van. A konyhába ülve nincs olyan hideg, tudok itt is végre pötyögni nektek. Épp meséltem páromnak nagyon bolond idő van. Tegnap szakad a hó, délután meg madárcsicsergésre eszek.

 

Most is megint borul. Hétvégére megint mondja a rossz időt.

 

 

Velünk minden rendben amúgy. Továbbra sem megyünk sehova. A vasalandók még mindig ki vannak készítve, de majd neki állok, ami nem ma lesz. Ma ki van a derekam az álláshoz. Nem, nincs vasalódeszkám, hogy bent a szoba melegébe könnyebb legyen. Asztalt letakarom, úgy vasalok, csak így marhára fáradságos.

 

 

 

 

 

 

  Tegnap nézegettem a Blog, napló Portálokat a Gp oldalán. Most vagy át ugrotta a szemem, vagy tényleg nem voltam még sehol.

 

 

 

Ma már a 64. vagyok.

 

Huh, hát köszönöm nektek. Most kicsit ettől így érzem magam:

Nálam van az erő! :D

 

  Na jó, nem akarok én Top Egyes Blog lenni, de amiket tegnap láttam, őőő... nem sorolom fel, de a lényeg annyi nem színvonal, azért attól picivel több szeretnék lenni. 

Persze ha a top tízbe bekerülök azzal se hadakozok. ;)

 

Na jó Prüntyikéim, mára off.

 

Holnap jelentkezem. :)

 

2020. márc. 27.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr8518165390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása