(7.)

2023/07/15. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 

 

Újra itt.

 

Szóval, mielőtt a kijárási tilalom berobbant volna azzal szerettem volna kezdeni, hogyan jártam tegnap.

 

Pár napja bedöglött a tévénk kapcsolója, csak egy csatornát tudunk nézni mert magán a tévén nincs léptető.

Tehát neki ültem én kis naiv mesét nézni. A Hercegnő és a Békát.

A fiammal ugyanis egyik kedvenc volt, sokszor néztük. Honnan tudom, hogy kedvenc? Mikor akkor pihent a legjobban, a pocakban.

 

Nos, aki látta annak nem kell magyaráznom, de a végén van egy olyan rész mikor az Árnyember aki Vodooval foglalkozik eltapossa a Szentjánosbogarat aki hőseinknek akar segíteni.

 

Erre én, elkezdek sírni, mint egy nyolc éves xD

 

Párom meg konkrétan felugrott majdnem eldobva a Tabletet azt hitte oltári nagy baj van. Én meg szipogok és mondom neki, nincs semmi baj csak a mesébe eltaposták szegény Szentjánosbogarat.

 

Gondolhatjátok xDDDD

 

A párom meg, úristen csak ennyi? Azt hittem fáj valamid, vagy baj van xD

 

Haljátok az - az oltári nagy megkönnyebbülés a fején. De nekem is, mert engem is úgy meglepett ez az egész. :DDD

 

Na, hát igen, tényleg minden mennyiségbe megkapom azt az igazi áldott állapotot. xDDDD

 

Kérdés: Akkor mit lehet nézni, hogy ne bőgjek, mert a Disney mesék 98%-ában van valami megható dolog. :D

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr5318167640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása