(9.)

2023/07/15. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 Nyomozok

willow-leaved-pear-7942129_1280.jpg

A pár napban nem igen használtam a telefonom. Inkább a gépen néztem meg, ha valami érdekelt.

Így felfigyeltem arra a jelenségre, hogy valami nagyon szívja a telefon aksiját. Tegnap direkt, nem használtam. 

Csak az órát figyeltem, míg kint voltunk. Este végig tanulmányoztam mi hány százalékot vitt. A legmagasabb a Messenger volt, de nem annyira, hogy 100%-ból mostanra csak 47% maradt.

 

Szóval most lefotóztam direkt nektek a játékokat mik is vannak a telefonon.

 

 

Maradt

Deer Hunter 2018

Zen Koi 2

Knittens!

 

LineAge2 Revolution.

 

Feltöltöm a telóm és ma tovább nyomozok.

Ha észlelek változást megírom.

  Amúgy, jól vagyunk. Minimanó alszik én meg kitalálom, ma mit csináljunk.

Az a baj, hogy szeret nagyinál lenni, de ilyenkor teljesen felborul. Gondolom, van aki észleli ezt a sajátjánál is. A nagymamák arra vannak, hogy szeressék az unokákat. Ezzel semmi gond sincs. Csak ilyenkor picit lassabb és nehezebb a visszaszokás a napi rutinba.

 

 

Most megyek, majd írok.

 

2020. márc. 30.

 

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr6618167646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása