(12.)

2023/07/16. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 Sziasztok!

flower-8086459_1280.jpg

Jó idő volt, meg kicsit haladtam a mindenes Blogommal is, mivel nem történt semmi így nem tudtam ideírni. De azért összefoglalom mi is volt.

04.02. Csütörtök

A Bolondok napja után, ahogy melegedett az idő kint voltunk. Majd bent megfőztem, rajzoltunk próbálom az Óvodát pótolni neki, meséket nézünk „báb előadásokat”, mondókázunk, énekelünk.

Ha pihen, ilyenkor szoktam főzni, mosogatni, elpakolni, vagy kenyeret sütni, ha fogyóban van.

Ezzel a nap nagy része el is telik. Aztán este lefektetjük, de amióta nagyanyjánál volt köztünk alszik. Annyira fáradtak vagyunk, hogy Minimanó hiába alszik el gyorsan, mi is elfáradunk és már nincs kedvünk filmet nézni, amit úgy négy napja tervezünk.

 

04.03. Péntek

Iszonyatosan fájt a fejem, ettől meg a kedvem is rossz volt. Konkrétan az a igazi hagyjatok ma nem vagyok beszámítható napom volt. Aztán a napomat még jobban elrontotta mikor a fiammal próbáltam valami rajzolást csinálni megjelent a párom és közölte ki akarja vinni. Amivel nem volt semmi bajom, míg háttérbe meg nem halottam az anyósom, hogy jó idő van, ne bent sírjon.

Na ettől még rosszabb kedvem lett mert konkrétan nem azért sírt a gyerekem mert nem engedtem ki, hanem mert konkrétan nem engedtem, hogy kimeneküljön a feladatból.

Erre persze megint feladatokkal nem haladtunk, de örüljek mert a gyerek kint levegőzött. Persze kell a levegőzés, de nem foglalkozás közepén ami úgy három percet sem tartott.

Amúgy is elegem van, hogy mindig olyan tanácsokat kapok amit magamtól is tudok és konkrétan hülyének vagyok nézve.

A párommal megbeszéltem aki megint közölte, hogy nyugi, vegyem be a nem érdekel semmi tablettát és pihenjek.

Így is tettem.

Délután kipróbáltam az Ír szódás kenyér receptet volt vagy hat ami írta, hogy elég liszt, szódabikarbóna, víz, vagy főtt krumpli.

Na én neki álltam, főztem krumplit anyagokat is összetettem, annyit hagytam pihenni ahol a legtöbb receptbe írták. „Nagyon gyors és maximum egy órát kell pihentetni.”

Így volt, aztán ugyanúgy kell sütni mint a kenyeret, ez is megvolt.

Mikor kész lett, hát a szaga, fhu… az íze is hát nem a megszokott. Ráadásul mikor el akartam tenni két zacskóba felvágtam látom több helyen nem sült meg. De jó. Na ki vele, maradunk a normális élesztős kenyérnél.

De semmi gond. A szódabikarbóna jó törökméz gyártásra is amit viszont nagyon szeretünk. Csak vigyázz ne legyen több a szódabikarbóna, mert akkor nem lesz finom.

 

04.04. Szombat

Mai napomat még nem tudom. Ha melegszik kimegyünk levegőzni. Mosni ruhákat mindenképp fogok. Élesztő be van készítve az ominózus ír szódás kenyér után, kenyeret sütnöm kell mert az előző fogy vészesen.

Nekiültem kötni egy takarót, negyven szem szer negyven sorost, az egy nagyobb kockát ad ki. Azokból fogom összeállítani majd. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy elmentem mosdóba, az ágyon felejtettem a félig kész művet. Tegnap Páromék bejöttek kézmosáson is túl voltak hagyta Minimanó hadd menjen, ő meg nemes egyszerűséggel lebontotta a kötést.

Elsőként dühös voltam, persze… főként magamra. Szóval kezdhetem újra majd. Nem tudom kész leszek-e mire kell, de majd elválik.

  Tegnap olyan 19:00-kor volt egy élőadás a Hot Men Dance –es fiúkkal. Gondoltam odaülök, figyelek a kérdésekre, és ami olyan megosztom veletek, de elfelejtettem. Pedig egésznap eszembe volt, aztán nekiültünk hat fele Angry Birds 1-2-őt nézni és kiment a fejemből. :D

Majd visszanézem hátha visszalehet-e még.

Ma még nem gondoltam ki mit együnk.

Szerintem ma egy átlagos hétvége lesz. Ha történik valami változás úgy is megírom.

 

Addig is sziasztok.

2020. ápr. 2.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7318167915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása