(16.)

2023/07/16. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 

Sziasztok!

 

Tegnapi és a mai meleget javarészt kint tartottuk a kertbe. Virágokat megkapáltuk, gyomláltunk. Néha megtréfált minket egy-két pillangó ki potenciális virágnak nézte a sárga felsőmet. A fiam jókat kacagott ezen.
Lehet ez volt a fő oka, amiért a pillangó ma is meg tegnap is megtréfált minket?

Amúgy amióta itt élünk valamilyen bogár mindig hozzánk csapódik.

Az első nyáron egy Dongó vett minket pártfogoltul. De szó szerint. Minden reggel a teraszon volt egy spéci helye, ott várt minket. A homokozónál repkedett egészvégig, nekem konkrétan a vállamon érezte marha jól magát órákon át, és tényleg olyan volt, mint egy Óriási panda.

Csak akkor ment el, ha megsimogattam. Kajak odarepült az ujjamhoz és hagyta.

Ha valaki meséli, korrektül megmondom, neki írja meg egy könyvébe, de megtörtént. Ősz felé pedig egy Szitakötő szánt meg minket. Konkrétan mindennap rajtunk lógott. De szó szerint. – Amúgy nem vagyok én bogársuttogó valamiért szeretnek a bogarak xD. -

Tavaly, egy Zengőlégy haverkodott velünk.

Idén meg akkor Pillangó.

Kíváncsi vagyok jövőre milyen bogarunk lesz.

Délelőttönként rajzolgatunk, Húsvéti dolgokat csinálunk. Már egész szépen ki vagyunk díszítve.

2020. ápr. 10.

Ma, Nagypénteken még nem tudom mi lesz. Főzés biztosan. Lassan neki is állok. Tegnap este kisütöttem a kenyerem. Ma megcsinálom a ebédet, holnap valami sütit.

Mivel idén nem lehet menni, locsolkodni így versikét sem kell tanulni, én nem díszitek tojást amúgy se jön senki. Csak a fiamnak szoktam párat készíteni, hogy érezze a Húsvét szellemét.

Ti mivel, hogyan készültök erre az Ünnepre? Van, aki fest vagy díszit még tojást? Vagy már csak csoki tojás, vagy nyuszival várjátok a locsolókat? –Ha egyáltalán járnak még. -

 2020. ápr. 11.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr3518167925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása