(20.)

2023/07/16. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 

Sziasztok!

Huh, hát négy napig kicsit hanyagoltalak titeket, nem mintha valami lett volna mert átlagos mindennapok voltak. Kint voltunk, udvaroztunk, ha meg hideg volt bent találtuk fel magunkat.

Tegnap voltam vizsgálaton minden rendben volt. Aztán majd nemsokára újra mehetek megint.

Amúgy marhára nem tartják be sokan az előírásokat. Volt aki a buszra várt, volt aki a gyereket vitte el sétálni. Nőn ma gyerek meg még be se takarva a babakocsiba. A kórház területén már érezhetőbb volt, hogy van valami, de ott se volt minden rendbe. Például a vizsgálaton eleve hárman voltak bent, ami szerintem, baromira nem kéne főleg most. Velem együtt már négyen voltunk. Nekem konkrétan megint nem mutatták meg a gyereket mondván még mindig túl kicsi. Így fotót se kaptam róla…

     Lassan elérünk a bűvös 20. héthez nem tudom mit várnak, hogy utolsó pillanatba meggondolom magam és véget akarok, vetni vagy nem tudom miért gondolják úgy ne ragaszkodjak hozzá.

Egy szülő a kezdet kezdetétől ragaszkodik a gyerekéhez, hogy megjelenik az a két bizonyos pluszjel.

Jó persze úgy vagyok vele, az lesz a lényeg, amikor magamhoz ölelem, de akkor is kíváncsi lennék én is arról nem is beszélve, hogy a doki nőn a másik két idegen is nézhette a magzatot. De én aki várom, én nem.

      Ezen kívül mai nap nagyon meleg volt. Most borul el nagyon, hátha esik. Már nagyon jó lenne.

Amúgy az embereket végig nézve annyian hőbörögnek a Facebookon, gyártják a különböző elméletet. Mi miért lett kitalálva. Van aki úgy gondolja, hogy a Kormány így akar belőlünk szófogadó rabszolgát csinálni.

Szerintem,- az én véleményem – még mindig jobb mintha végig söpörne a vírus mint az Olaszoknál vagy máshol mondjuk az ország fele eltűnne mert amúgy se vagyunk marha sokan, aztán tovább menne a vírus. Én már kezdek belenyugodni, hogy a hőn áhított apás szülésnek lőttek. Én meg, viszont ha nem fogják a kezem egy életem, egy halálom, rohadt bátor vagyok, de akkor nem ha nincs ismerős. : (

De ez van, előreláthatóan el kell fogadnom, hogy se a vizsgálatokon, se akkor a gyerekem apja nem lehet bent.

Most kezdhetnék én is hőbörögni miért nem lehetett ezt az egészet megelőzni, hogy ide ne jusson el, se nyilvánvalóan ez volt a cél. De ha már itt van, akkor együtt kell vele élni.

Van az a mondás, a barátodat közelebb, ellenséged még közelebb. Noha láthatatlan ellenségről beszélünk, most elég közelre jött a fenébe is…

2020. ápr. 18.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr5018167933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása