(21.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

Covid Blogom 2020

 

Sziasztok!
  Tegnap azért nem írtam mert szabad időmbe összeszedtem pár érdekességet nektek.

Hétvége miatt nem történt semmi extra. Elvoltunk. Pudingot gyártottunk, zenét hallgattunk. Elment a hétvége gyorsan.

Ma voltam a védőnőnél. Most sütöm a kenyeret. Tegnap óta kel, eddig mindegyik finom volt, remélem ez is sikerül.

A mai nap miatt nagyon nyomottak voltunk, nehezen indult a reggel. Későn is keltünk Minimanóval.

  Kíváncsiság képen – írtam is a metin2 tesztelésnél a nemerys blogomban – végre sikerült felélesztenem a metin2 játékot. Mikor próbáltam becsatlakoztatni a karaktereimet, hát volt párnál meglepetés. Vagy is üresen álltak. Sejtem mi történhet, de ha történt is legyen vele boldog, aki elvitte. 

Eddig sem sűrűn játszottam, igazából mivel nincs kivel beszélgetni, gondoltam ha mást nem akkor legalább a csetet olvasom egy darabig. 

De szerencsére az ember azért talál még olyan játékost, aki szívesen rááldoz egy kis időt a beszélgetésre. =)

  Szóval, nem mintha sokat terveztem volna játszani vagy lenne rá időm, persze most volt, de nem mindig lesz. De ez meglepett azért, elég lett volna egy – akkor én viszem a karaktereidet – viber üzenet is simán. 

  Na, mindegy. Úgy látszik, van akinek így könnyebb elintézni a dolgait.

Ma nagyon hideg volt kint, nem tudtunk sokat kint lenni, tök be voltunk öltözve, nem volt élvezetes a kint lét.

De bent jól elvoltunk. Leginkább Alma Együttest hallgattunk.

  Holnap jelentkezek.

 

2020. ápr. 20.

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr7118174148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása