(26.)

2023/07/20. - írta: kiscsillag_86

  

  Mai napon délelőtt főztem, kis paprikás krumpli, palacsintával. Levest kicsit pihentettük, mostanában levest, levessel ettünk. Volt, hogy második nem is kellet.

Délutánra megjött a hőn áhított eső. Annyira kellet ez már, mint a sivatagi szomjazónak a pár csepp.

Aztán kihalásztam a babakocsit, hadd szellőzzön, meg felmostam kicsit.

  Vasaltam is pár cuccot,- igen szoktam, most miért nézel így? Tudok vasalni :D Miért te nem? - még mindig találok babucinak cuccokat, most kendőket meg takarókat.

Mondhatnám azt mennyire élmény dús volt, kötögettem mikor pihentünk ebéd után.

Aztán meglátjuk, mi fér még az estébe.

  Akartam sorozatot nézni, de ez két napos projectből, háromra úszik. Egyszer csak odajutok. :D

Ti milyen sorozatot néztek mostanában ha néztek? Én a Rejtélyes gyilkosság-ot tervezem. :D Szeretném xD

2020

Címkék: 2020 Covid blog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr2618174502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása