//Part 6//

2023/12/17. - írta: kiscsillag_86

Rózsa

178256a6c6d969dc376301941255.jpg

Mikor magamhoz tértem, az oldalamon feküdtem. Hádész, nem messze tőlem ült és épp egy könyvet olvasott. A párnám mellett egy frissen vágott rózsa volt az, amelyik amnyira tetszett.

– Köszönöm – szólaltam meg erőtlen hangomon. Ő azonnal felnézett, letette a könyvet, majd felém hajolt.

– Ne haragudj. Gondolnom kellett volna rá, hogy nem fogod bírni.

– Nekem is szólnom kellett volna inkább, mint Hermészt fogadni.

– Ez így igaz, de ami volt, azt tudnod kell. A teljes igazat.

– Hádész, anyám licitálásra bocsájtott, nincs ettől rosszabb.

– Ez kissé bonyolultabb.

Ekkor felállt majd az ablakhoz sétált. Lassan kifújta a levegőt, majd velem szembe fordult.

– Régóta vagyok egyedül, szerettem volna valakit magam mellé. Zeusz pedig a hír hallatán azt hazudta elakarlak rabolni. Mire anyád egyből élve a lehetőségen, inkább eladásra kínált. Álnéven licitáltam, így csak akkor derült ki vásárolt meg mikor eljöttem érted. Bevallom, úgy is éreztem magam, mint egy tolvaj.

– Megakarom inni a tejet, de tudnom kell mindent mi volt akkor. Nem az emlékektől akarok álmatlan éjszakákat. Mond el nekem kérlek.

Ő végig nézett ekkor rajtam, mintha csak megakart volna bizonyosodni arról, hogy tényleg jobban vagyok, majd bólintott. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightflower.blog.hu/api/trackback/id/tr9818283043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása